banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Back office asistent/ka projektového a stavebního oddělení

Dnešní

RenoServices, s.r.o.

Lagnovská 669, Klimkovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office


O pozici

Do našeho projektového/stavebního/investičního týmu hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Back office asistenta/ky, který/á má chuť řešit různorodé úkoly – od běžné administrativy, přes projektové záležitosti až po administraci dotací.

Jaká bude Vaše práce?

  • Zajištění kompletní administrativy a podpory projektového/ stavebního/investičního oddělení.
  • Příprava, evidence a správa smluv, objednávek a dalších dokumentů.
  • Zajišťování oběhu dokumentace mezi projektovým a ekonomickým oddělením.
  • Příprava podkladů pro jednání, prezentace a reporty vedení.
  • Archivace a správa projektové a stavební dokumentace (digitální i fyzické).
  • Denní komunikace s dodavateli, projektanty, úřady a interními kolegy.
  • Zajišťování termínů schůzek, kalendáře projektového týmu a příprava zápisů z jednání.
  • Vyřizování telefonátů, e-mailové a písemné korespondence, starost o návštěvy.
  • Podpora při zajišťování výběrových řízení na dodavatele (sběr a třídění nabídek, příprava podkladů).
  • Evidence a kontrola faktur, sledování plateb a rozpočtů ve spolupráci s ekonomickým oddělením.
  • Zajišťování administrativy související s povolovacími procesy a úřední agendou (Stavební úřad, Katastr nemovitostí).
  • Organizace služebních cest, ubytování a logistiky pro tým.
  • Aktualizace harmonogramů projektů, sledování plnění termínů a úkolů.
  • Příprava a kompletace podkladů pro kontrolní dny staveb.
  • Vedení jednoduchých evidencí (náklady, materiál, smlouvy).
  • Administrace dotačních projektů (SZIF, PGRLF, PRV, FVE).
  • Zástup za asistentku generálního ředitele v době její nepřítomnosti (běžná agenda chodu sekretariátů – starost o návštěvy, pošta, datové schránky, tisk dokumentů…).

Co bychom od Vás potřebovali?

Vzdělání a praxe:

  • SŠ/VŠ vzdělání (stavebního, ekonomického či administrativního směru výhodou).
  • Praxe na administrativní či asistenční pozici alespoň 1–2 roky.
  • Praxe v administraci dotačních programů.
  • Zkušenost ze stavebního, projektového a investičního managementu vítána.

Odborné znalosti a dovednosti:

  • Dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel, Word, Outlook).
  • Znalost práce s Portálem stavebníka, Katastrem nemovitostí a IS Helios výhodou.
  • Orientace v administrativních procesech, základní povědomí o stavební nebo projektové dokumentaci výhodou.
  • Schopnost pracovat s čísly (evidence faktur, kontrola rozpočtů, jednoduché tabulky).
  • Řidičský průkaz sk. B.

Osobnostní předpoklady:

  • Pečlivost, spolehlivost a systematičnost.
  • Dobré organizační schopnosti a orientace na detail.
  • Komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
  • Schopnost pracovat samostatně i jako podpora týmu.
  • Flexibilita a ochota učit se nové věci.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou a pestrou práci.
  • Přátelský a vždy pozitivně naladěný kolektiv, příjemné pracovní prostředí.
  • Odměnu od 30.000 Kč (výše odměny se odvíjí od zkušeností a praxe).
  • Finanční bonusy/prémie.
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (120 Kč/den).
  • Možnost občasné práce z domova, do jisté míry flexibilní pracovní doba.
  • Firemní akce a vzdělávací aktivity.
  • Parkoviště ihned u areálu společnosti.
  • Pracovní zařízení – mobilní telefon, notebook.

Zaujala Vás tato pozice?
Pak nám pošlete svůj životopis a třeba i pár slov o sobě a čím Vás tato pozice zaujala.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.