banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Billing Specialist

Dnešní

Proficio Marketing s.r.o.

Za divadlem 586/2, Brno-město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost delšího neplaceného volna, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Fakturant/fakturantka


O pozici

Máš zkušenosti s fakturací a smysl pro pořádek v číslech? Hledáme pečlivého člověka, který zajistí, že všechny faktury i přefakturace budou v pořádku a odpovídat domluveným mediálním plánům.

Na tuhle pozici sháníme člověka, který má alespoň základní znalosti účetnictví, zejména v oblasti fakturace. Hlavní je pro nás ale zodpovědnost, organizovanost a schopnost rozpoznat případné nesrovnalosti. Neobejdeš se ani bez technologické zdatnosti a schopnosti učit se s novými systémy – fungujeme v kompletně digitalizovaném a paper-less prostředí s využitím moderních technologií.

Jaké budou tvé úkoly?

  • Budeš fakturovat média a pracovat s mediálními systémy: Nastavovat a administrovat fakturační údaje a zpracovávat faktury z jednotlivých platforem, jako je Meta, Google nebo TikTok.
  • Účtovat faktury přijaté a kontrolovat je podle mediaplánů.
  • Přefakturovávat na klienty podle naší interní metodiky a pravidel.
  • Kontrolovat, že všechno sedí – od částek až po podklady.
  • Čeká tě fakturace klientské práce: Práce se systémem Productive.
  • Import do ERP a kontrola toho, že je vše v pořádku.
  • Tvým úkolem bude i fakturace webhostingů.
  • Budeš aktivně komunikovat s naším finančním a client success management týmem, který je spojovacím článkem mezi námi a klienty.

Co by ti nemělo chybět

  • Máš zkušenost s fakturací. Víš, jak má vypadat správná faktura, případně umíš faktury opravit, když je to potřeba.
  • Znáš základy účetnictví. Orientuješ se v druzích dokladů, znáš základní kontace spojené s fakturací, poradíš s DPH u služeb.
  • Nechybí ti kladný vztah k technologiím a nástrojům. A taky se s nimi rychle učíš – pracujeme kompletně digitálně a využíváme moderní technologie. Je pro nás důležité, že umíš využít jejich potenciál a přemýšlíš o tom, jak si pomocí nich zefektivnit práci.
  • Přemýšlíš analyticky a nepustíš dál chybu. Umíš odhalit nesrovnalost, chybu v částce nebo špatně přiřazenou fakturu. Tvoje pozice ve správě financí bude důležitá, a tak je důslednost opravdu potřeba.
  • Angličtina ti není úplně cizí. Máš alespoň takovou úroveň AJ, že se vyznáš v mediálních systémech jako Google Ads nebo Facebook, ale i v zahraničních fakturách.
  • Pokud už máš zkušenosti z mediálního prostředí, je to plus – ale ne nutnost.
  • Nechybí ti výborné organizační schopnosti. Je pro nás důležité tě neztratit ve velkém objemu dokladů a detailů, které řešíme.
  • Je na tebe spolehnutí. Dodržuješ deadliny a co řekneš, to platí. A když je to potřeba, víš, s kým můžeš některé informace sdílet, a s kým naopak ne.
  • Je s tebou radost pracovat i komunikovat. Budeš fungovat jako spojka mezi naším finančním a account management týmem – proto je potřeba nebát se ozvat, když ti budou třeba chybět podklady nebo najdeš chybu.
  • Nevadí ti rutinní práce. Část tvojí práce se bude rozhodně opakovat – dovedeš si v takové práci najít své tempo a zvládnout ji i dlouhodobě.

A navíc? Hodí se ti flexibilní pracovní prostředí. Ať už chceš pracovat na full-time, jsi na mateřské, dokončuješ ekonomku nebo finance – u nás můžeš kombinovat práci v kanceláři s home office a výši úvazku nastavit tak, aby ti vyhovovala. Na všem se s tebou rádi domluvíme!


S kým budeš nejvíc spolupracovat
Alice Klusáková je už téměř 4 roky naše Finance Managerka. Má na starosti finanční controlling skupiny Proficio, podílí se na celkové firemní strategii a vede náš finance tým. Při zaškolování budeš mít její plnou podporu, aby z tebe byl co nejdřív plnohodnotný a samostatný člen týmu.
"U nás v Proficiu stavíme účtárnu na moderních technologiích, ne na šanonech. Chceme, aby fakturace nebyla jen rutina, ale práce, která dává smysl a posouvá nás dopředu. Hledám člověka, který se chce učit, zlepšovat a být u růstu a rozvoji celé skupiny."

Náš tým People & Culture v sobě skrývá HR, finance i office management. Kompletně pokrýváme celý životní cyklus zaměstnance a vytváříme firemní prostředí, ve kterém se našim kolegům bude dobře pracovat. Dáváme jim k tomu potřebné nástroje, poskytujeme odbornou expertízu a jsme nejen support tým, ale opravdový partner pro náš byznys.

Co nabízíme
Na benefity určitě nezapomínáme a hodně dbáme na work-life balance. Můžeš využívat nejen multisportku a firemní lekce jógy, ale třeba i odborné konzultace v rámci psychohygieny.

Každopádně věříme, že benefity nejsou ten důvod, proč lidé do Proficia nastupují a proč u nás i spoustu let zůstávají. Rozhodně dostaneš vše potřebné, aby ses cítil dobře. Ale to hlavní, co nabízíme, je:

  • Volnost a důvěra. Pracovní dobu si přizpůsobíš svým potřebám. Netrváme na tom, že musíš sedět v kanceláři od osmi do pěti.
  • Patřičné ohodnocení. Jak už jsme psali, makáme a jedeme naplno. Zároveň ale víme, že za tvrdou práci musí přijít patřičná odměna. U nás to není jen klasická fráze, a tak konkrétní možnosti probereme na pohovoru.
  • Vzdělávání. Rozvoj lidí je pro nás priorita i nezbytnost. Proto o něm pouze nemluvíme, ale reálně se každý v týmu může rozvíjet v mnoha různých směrech relevantních k jeho práci.
  • Inovace a nápady. Naším cílem je se neustále posouvat. Nejen v tom, jak silné je naše marketingové know-how, ale také jak fungujeme interně. Pokud jsi iniciativní člověk, co má nápady a chce věci měnit k lepšímu, prostor u nás určitě dostaneš.
  • Ambiciózní tým, se kterým se rozhodně nebudeš nudit. Rutina nám určitě nehrozí, protože nás ženou naše sny být lepší.

A k tomu máme samozřejmě i teambuildingy a jiné srandy. Na to, jak se po práci umíme bavit, se podívej na náš Instagram.

Kdo jsme
Během 12 let působení v marketingu jsme si vydobyli jméno, které v oboru něco znamená. Cíleně jsme pracovali na tom, abychom se z klasické agentury proměnili v silnou marketingovou a poradenskou skupinu. V současnosti ji tvoří 5 dceřiných firem: UX a webové studio PORTA design, tým specializovaný na BI a Data Science Databy, performance specialisté v týmu MAIRA, retenční a e-mailingová agentura Loyaltiq a SEO specialisté Keypers.

V Proficiu pracuje přes 170 odborníků na marketing. Aktuálně máme pobočky v Brně, Praze, Ostravě, Českých Budějovicích, Vídni a Varšavě. Podle hodnocení Googlu patříme mezi 3 procenta nejlepších agentur v Česku, ale na hranicích se naše plány a ambice rozhodně nezastavuj

Měníme se v organizaci, která pokrývá celý marketing, consulting a technologie. Pro úspěšné fungování Proficia byla a vždy bude zásadní velká expertiza a neustálé rozvíjení know-how.


Jaké hodnoty s námi budeš sdílet

1. Týmovost. Když najdeš nějakou novinku, sdílíš ji s ostatními. Probíráme spolu úspěchy i neúspěchy. Pokud kolega vidí, že nestíháš, pomůže ti. A úplně automaticky to funguje i obráceně.

2. Svoboda a spolehlivost. Máme jen pár doporučení, kdy je dobré komunikovat s klienty nebo jak být k dispozici ostatním kolegům. Jinak je to všechno na domluvě. Máme svobodu, která ale vyžaduje spolehlivost.

3. Proklientský přístup. Bez klientů bychom nemohli fungovat, proto je pro nás důležité, abychom pro ně byli neustále partnerem. Jsou dobrá období, jsou krizové momenty, a musíš se s tím umět popasovat.

4. Entuziasmus. Chce to zápal pro obor a chuť se posouvat. Nestačí, když odbušíš hodiny. Ostatní v Proficiu to totiž baví a vždycky jde poznat, když to má člověk jinak.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.