Obchodní asistent/ka
Pořád hledají
Aylla s.r.o.
Sladkovského 514, Pardubice-Zelené Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Asistent/asistentka, Obchodní asistent
O pozici
KDO JSME?
Aylla s.r.o. – barefoot boty, které spojují člověka se zemí
Vyrábíme kvalitní barefoot obuv, která respektuje přirozený pohyb a přináší svobodu každému kroku. Naše boty vznikají s vizí budoucnosti, kde se člověk opět napojuje na pevnou zem – bez kompromisů v pohodlí, stylu ani řemeslném zpracování. Jsme lokální značka, tvoříme s lehkostí, zodpovědností a úctou k tomu, co nás drží na nohou.
NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Nabízíme možnost realizace pro každého, kdo si rozumí s čísly, rád tráví za PC většinu pracovní doby, má logické uvažování, změny bere jako výzvu a domluví se anglicky.
Co bude tvým úkolem?
- Zajištění logistiky (veškeré přepravy, komunikace s přepravci, skladem apod.)
- Komunikace s našimi obchodními partnery (b2b)
- Řešení reklamací s našimi obchodními partnery
- Expedice zboží, fakturace, dobropisy (administrativní úkony spojené s obchodními partnery)
- Příprava a nahrávání objednávek
- Administrativní činnosti
- Koordinace úkolů
- Příprava analýz našich obchodních partnerů
Jaké by měly být Tvé zkušenosti a vlastnosti?
- Komunikační a týmové dovednosti
- Znalost MS Office, především MS Excel na výborné úrovni
- Pokročilá znalost angličtiny, němčina výhodou
- Schopnost plánovat a organizovat, ať se ve svěřených úkolech neztratíte
- Snaha a příjemné vystupování
- Nadhled a všeobecný přehled
- Výhodou je znalost účetního programu ABRA a programu Asana
Co dále potřebujeme?
Hledáme někoho, kdo je samostatný a proaktivní, s přesahem dotáhnout nahozené myšlenky. Kolegyni/kolegu, která/ý bude mít ve svých věcech pořádek a přehled, tabulky bude mít v malíku a dovede komunikovat napříč zeměmi.
A co nabízíme na oplátku my?
Různorodou práci v přátelské atmosféře a skvělou partu kolegů. Naše firemní kultura je postavená na otevřenosti a neformálních vztazích.
Můžeš se těšit na
- pružnou pracovní dobu
- PC, telefon
- atraktivní mzdové ohodnocení
- součástí odměny je variabilní složka mzdy
- možnost dalšího profesního a odborného růstu
- 25 dnů dovolené
- vzdělávací kurzy
- a v neposlední řadě také zaměstnanecké slevy na naše boty :)
Nástup možný ihned.
Těšíme se na tvůj životopis a motivační dopis.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.