banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní asistent/ka

Pořád hledají

Aylla s.r.o.

Sladkovského 514, Pardubice-Zelené Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Asistent/asistentka, Obchodní asistent


O pozici

KDO JSME?

Aylla s.r.o. – barefoot boty, které spojují člověka se zemí

Vyrábíme kvalitní barefoot obuv, která respektuje přirozený pohyb a přináší svobodu každému kroku. Naše boty vznikají s vizí budoucnosti, kde se člověk opět napojuje na pevnou zem – bez kompromisů v pohodlí, stylu ani řemeslném zpracování. Jsme lokální značka, tvoříme s lehkostí, zodpovědností a úctou k tomu, co nás drží na nohou.


NAŠE VOLNÁ PRACOVNÍ POZICE

OBCHODNÍ ASISTENT/KA

Nabízíme možnost realizace pro každého, kdo si rozumí s čísly, rád tráví za PC většinu pracovní doby, má logické uvažování, změny bere jako výzvu a domluví se anglicky.


Co bude tvým úkolem?

  • Zajištění logistiky (veškeré přepravy, komunikace s přepravci, skladem apod.)
  • Komunikace s našimi obchodními partnery (b2b)
  • Řešení reklamací s našimi obchodními partnery
  • Expedice zboží, fakturace, dobropisy (administrativní úkony spojené s obchodními partnery)
  • Příprava a nahrávání objednávek
  • Administrativní činnosti
  • Koordinace úkolů
  • Příprava analýz našich obchodních partnerů

Jaké by měly být Tvé zkušenosti a vlastnosti?

  • Komunikační a týmové dovednosti
  • Znalost MS Office, především MS Excel na výborné úrovni
  • Pokročilá znalost angličtiny, němčina výhodou
  • Schopnost plánovat a organizovat, ať se ve svěřených úkolech neztratíte
  • Snaha a příjemné vystupování
  • Nadhled a všeobecný přehled
  • Výhodou je znalost účetního programu ABRA a programu Asana

Co dále potřebujeme?

Hledáme někoho, kdo je samostatný a proaktivní, s přesahem dotáhnout nahozené myšlenky. Kolegyni/kolegu, která/ý bude mít ve svých věcech pořádek a přehled, tabulky bude mít v malíku a dovede komunikovat napříč zeměmi.

A co nabízíme na oplátku my?

Různorodou práci v přátelské atmosféře a skvělou partu kolegů. Naše firemní kultura je postavená na otevřenosti a neformálních vztazích.


Můžeš se těšit na

  • pružnou pracovní dobu
  • PC, telefon
  • atraktivní mzdové ohodnocení
  • součástí odměny je variabilní složka mzdy
  • možnost dalšího profesního a odborného růstu
  • 25 dnů dovolené
  • vzdělávací kurzy
  • a v neposlední řadě také zaměstnanecké slevy na naše boty :)

Nástup možný ihned.


Těšíme se na tvůj životopis a motivační dopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.