banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Technický referent

Méně než 2 týdny

Podzimní LB s.r.o.

nám. Soukenné 121/1, Liberec IV-Perštýn

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Řemeslné a manuální práce, Stavebnictví a reality, Strojírenství, Údržbář, Facility Manager, Mistr, Revizní technik, Rozpočtář/kalkulant, Stavební dozor


O pozici

Abychom mohli pronajímat portfolio nemovitostí, potřebujeme do našeho týmu správy v Liberci sympatickou/sympatického, organizačně schopnou/schopného a komunikativní/ho kolegu, která/ý bude důležitou administrativní a technickou podporou týmu.

Naše nová kolegyně/nový kolega bude mít na svých bedrech zejména:

• Správu bytů a společných prostor bytových jednotek a dalších nemovitostí (podpora v udržování obsazenosti, opravy a servis, podporu klientů a komunikaci se zákazníky, smluvní agendu, a další)

• Správa technický záležitostí, hledání, realizace řešení a zajišťování běžných oprav, preventivní údržby a havárií na svěřených objektech,

• Komunikaci s dodavateli služeb a energií (elektřina, plyn, voda, úklid, telekomunikace, periodické kontroly v objektech, …)

• Další činnosti spojeny s podpůrnou administrativou vůči zákazníkům v technické oblasti, ale také vůči interním procesům a kolegům,

• Spolupráce s kolegy na současných projektech včetně zavádění nových systémů,

· Sleduje technický stav domů a bytů, vytváří plán oprav a údržby a k nim vede kontrolu a evidenci faktur,

· Řeší ve spolupráci s bytovým oddělením a domovníky problémy technického rázu (střechy, balkony, fasády, byty, apod.),

· Zajišťuje opravy a údržbu zjištěním závad ve spolupráci s managmentem,

· Účastní se technických prohlídek objektů,

· Vede řádný technický dozor a evidenci o opravách a údržbě a o nákladech,

· Zajišťuje vhodné dodavatele na opravy a údržbu po dohodě,

· Spolupracuje na přípravě výběrových řízení a při přípravě podkladů pro zadání apod.,

· Navrhuje technická řešení na odstraňování závad,

· Spolupracuje s dodavateli na technologii řešení oprav,

· Provádí odborný stavební dohled,

· Kontroluje a přebírá skutečně provedené práce, případně jejich části před uzavřením,

· Vyřizuje reklamace a spolupracuje na jejich vyřízení s bytovým oddělením a zákazníky,

· Jedná s úřady – státní správy, Stavebním úřad, Hasičským záchranným sborem, Krajskou hygienickou stanicí, apod.,

· Vyřizuje doklady pro stavební řízení (stavební povolení, ohlášení, kolaudace apod.)

· Spolupracuje při zajišťování smluv na bytové a nebytové prostory – střecha, reklamy na domech, přebírá umístěná reklamní zařízení,

· Plní další úkoly a pokyny nadřízených,

· Kompletní evidence smluvních vztahů, vede tabulkové přehledy,

· Kontrola vodoměrů studené a teplé vody, registrace bytových vodoměrů, plynoměrů

· Kontrola faktur za dodávky energií,

· Schopnost orientace a práce s katastrem nemovitostí,

· A další.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• Minimálně středoškolské vzdělání technického charakteru nebo s maturitou
• Dobrou technickou orientaci a aktivní technické myšlení

• Praktické zkušenosti z technické správy budov a schopnost pracovat samostatně v terénu
• Loajálnost vůči zaměstnavateli, pečlivost, organizační schopnosti a týmový hráč

• Samostatnost a pracovitost

• Příjemné vystupování (osobně a telefonicky)
• Komunikační a vyjednávací schopnosti, nebát se jednat s nespokojenými klienty
• Odolnost vůči stresu, schopnost práce pod tlakem
• Znalost práce na PC (MS WORD, EXCEL, OUTLOOK), znalost systému DOMSYS výhodou
• Časová flexibilita, ochota učit se nové věci,

  • Řidičský průkaz skupiny B,
  • Bezúhonnost (čistý rejstřík trestů)

Činnosti, na kterých budete konkrétně pracovat:

• Technické a administrativní zabezpečení provozní stránky správy bytového fondu a dalších nemovitostí (nebytové prostory a pozemky)

Co Vám za dobře odvedenou práci nabízíme?

• Jedinečná příležitost nastoupit do nového týmu a možnost dalšího růstu
• Zázemí silné společnosti na trhu nemovitostí s více než 30letou tradicí
• Možnost získat informace a pronájmu a správě nemovitostí
• 5 týdnů dovolené

Úzká spolupráce s managmentem společnosti.

Informace o pozici:
Nástup možný ihned

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou – 1 rok (poté možné prodloužení)

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, ubytování/příspěvek na ubytování

Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, prosím, zašlete nám své CV s fotografií a kontaktními údaji.

Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.