Administrativní pracovník/pracovnice – zákaznický servis (s řízením služebního vozu)
Včerejší
DAKLS, s.r.o.
Gočárova 844, Praha-Šeberov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Trainee programy
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Osoby bez praxe
Zařazené
Administrativa, Zákaznický servis, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Pracovník help desku, Pracovník reklamačního oddělení
O pozici
O nás
Jsme Dakls, s.r.o., česká firma s více než 25letou tradicí v oblasti bytových dekorací a dárkového zboží. Naše produkty najdete v obchodech po celé České republice i na Slovensku.
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a samostatného člověka, který nám pomůže s administrativou a zákaznickým servisem. Zároveň bude zajišťovat každodenní dopravu ředitelky společnosti z Prahy do sídla firmy v Kladně a zpět. Pracovní náplň tedy bude vykonávána v Kladně. Cesta trvá přibližně 45 minut.
Co vás čeká
- odvoz ředitelky z Prahy 4 do Kladna (odjezd cca v 6:00) a zpáteční cesta (cca 15:00–15:30),
- zpracování objednávek a fakturace,
- evidence reklamací a stížností, komunikace se zákazníky
- spolupráce s dopravci (Geis, PPL) – zadávání zásilek do systému,
- komunikace se skladem a další administrativní činnosti dle potřeby.
Co očekáváme
- řidičský průkaz skupiny B a výborné řidičské dovednosti,
- spolehlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování,
- znalost práce na PC (MS Office - především Excel, e-mail, orientace v systémech),
- organizační schopnosti, pečlivost a samostatnost,
- výhodou zkušenost v administrativě nebo zákaznickém servisu.
Co nabízíme
- stabilní práci v přátelském kolektivu české firmy,
- mzdu 40 000 – 45 000 Kč hrubého podle zkušeností,
- služební automobil k dispozici pro pracovní cesty (včetně denního dojíždění),
- pět týdnů dovolené,
- slevu na naše zboží,
- občasnou možnost práce z domova,
- nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaujala vás tato nabídka?
Odpovězte přímo přes portál jobs.cz, případně volejte na telefonní číslo 777 752 598.
Těšíme se na vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.