rada - právník
Pořád hledají
Moravský zemský archiv v Brně
Palachovo náměstí 723/1, Brno-Starý Lískovec
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, Důchodce
Zařazené
Právní služby, Státní a veřejná správa, Právník, Správní rada
O pozici
Co Vás čeká:
- Komplexní posuzování návrhů právních předpisů s celostátní působností za Moravský zemský archiv v Brně “dále jen archiv“,
- výkon komplexních právních činností v oboru státní služby archivu, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních a obdobných sporech.
- řeší případy krádeží a ztrát archiválií a vydávání archiválií v rámci restitučních řízení.
- Poskytuje právní podporu při vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli a právní poradenství pro jednotlivé organizační útvary MZA.
- Garantuje právní správnost smluvních dokumentů uzavíraných ze strany MZA
- Zastupuje MZA při správních a soudních řízeních, při řešení mimosoudních sporů.
- Řeší správní a přestupková řízení v případech porušení zákona o archivnictví, poskytuje právní podporu při řešení sporů MZA s původci dokumentů, jedná s orgány státní správy a samosprávy.
- Podílí se na vedení řízení dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
- Zajišťuje soulad vnitřních předpisů s aktuální legislativou – připomínkuje návrhy vnitřních předpisů, zajišťuje jejich aktualizaci a účinnost.
- Podle pokynů nadřízených poskytuje právní školení pro zaměstnance MZA a informuje o změnách právních předpisů a judikatury.
- pověřen řízením referentského služebního vozidla,
- Zajišťuje právní podporu v oblasti veřejných zakázek podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
- Spolupracuje při přípravě zadávacích dokumentací, zejména při vymezení právních a smluvních podmínek účasti dodavatelů, hodnoticích kritérií a zadávacích lhůt.
- Kontroluje soulad postupů zadávání veřejných zakázek s platnou legislativou a metodikami ÚOHS a MMR, včetně přípravy právního stanoviska k případným změnám smluvních vztahů.
- Poskytuje právní konzultace organizačním útvarům při přípravě a realizaci výběrových řízení (včetně zakázek malého rozsahu) a při zadávání veřejných zakázek ve všech režimech.
- Připravuje a posuzuje návrhy smluv uzavíraných v rámci zadávacích řízení, včetně řešení právních rizik a zajištění souladu s právními předpisy a vnitřními pravidly organizace.
- Zastupuje organizaci při správních řízeních před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže v případě podaných námitek nebo návrhů na přezkum zadávacího řízení.
- Eviduje právní dokumentaci k veřejným zakázkám, spolupracuje při archivaci a kontrole plnění smluvních podmínek po uzavření smluv.
- zajišťování dalších činností podle příkazů představených v rámci platového zařazení a stanovených oborů služby.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- právní vzdělání
Co vám můžeme nabídnout
- služební místo je zařazeno do 13. platové třídy
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna (sick days)
- 5 dní studijního volna
- 2 dny volna na přípravu na složení obecné části úřednické zkoušky, 2 dny volna na každou zvláštní část úřednické zkoušky
- den volna k zařizování osobních záležitostí
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- nabídka odborného vzdělávání a profesního/osobního rozvoje
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) doručené ve lhůtě do 28. října 2025.
Ve stanovené lhůtě budou posuzovány žádosti
- doručené prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu úřadu Moravský zemský archiv v Brně, Palachovo náměstí 723/1, 625 00 Brno nebo
- podané osobně na podatelnu Moravského zemského archivu v Brně na výše uvedené adrese, nebo
- podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty podatelnazavinačmza.cz (žádost nemusí být podepsaná elektronickým podpisem) nebo
- podané do datové schránky úřadu ID: p8caixb.
Formulář žádosti je uveden v příloze č. 1 tohoto Oznámení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných příloh musí být označena slovem „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo v oddělení kancelář vedoucího služebního úřadu – právník, č.j.: MZA-15330/2025“.
Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.
vice na www.mza.cz
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.