Account Manager/ka (se zaměřením na péči o zákazníky a reporting)
2 dny
Hellmann Worldwide Logistics CEP s. r. o.
Technická 2523, Říčany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Slovenština (Výborná)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Administrativa, Manažer dopravy, Specialista logistiky, Account Manager, Key Account Manager, Obchodní referent, Obchodní zástupce
O pozici
Kdo jsme?
Jsme součástí mezinárodní logistické skupiny Hellmann Worldwide Logistics. Naší hlavní činností je zasilatelství – tuzemské a mezinárodní přepravně-logistické řešení s významným podílem nočního doručování. V ČR máme pobočky a sklady v Říčanech u Prahy a v Brně.
Koho hledáme?
Staňte se součástí silného logistického hráče s mezinárodní působností. V Hellmann Worldwide Logistics propojujeme svět. Naši zákazníci spoléhají na efektivní a přesná řešení v oblasti vnitrostátní i mezinárodní noční přepravy. Aby vše fungovalo hladce, hledáme Account Managera/ku, který/á bude klíčovým komunikačním bodem mezi námi a našimi zákazníky z Česka i ze zahraničí. Baví vás komunikace se zákazníky a orientujete se v logistice? Čeká vás práce s klienty, reporty, tendry i příprava nabídek.
Co budete mít na starosti?
- Každodenní komunikaci se zákazníky (lokálními i mezinárodními)
- Řešení operativních požadavků našich zákazníků včetně reklamací
- Přípravu a aktualizaci pravidelných reportů (denních, měsíčních a čtvrtletních)
- Tvorbu cenových nabídek a přípravu podkladů pro tendry
- Koordinaci při implementace nových zákazníků
- Úzce spolupracovat se svými kolegy z obchodního týmu a samozřejmě s dalšími odděleními v rámci firmy
- Správu agendy nočních dep (dle potřeby)
Co ke svojí práci potřebujete?
- Zkušenosti v oblasti zákaznické péče, logistiky nebo account managementu
- Orientaci v datech a reportech (bez znalosti Excelu se neobejdete)
- Umíte se domluvit anglicky, protože komunikace (ústní i písemná) se zahraničím je u nás na denní bázi
- Výborné komunikační schopnosti, důslednost a pečlivost, protože při špatném reportingu ani nabídce se nedostaneme dál
- Můžeme se na vás spolehnout a nedělá vám problém být samostatný/á v řešení každodenních situací
Co vám můžeme nabídnout?
- Zázemí silné mezinárodní logistické společnosti
- Různorodou práci, kde nebudete jen „na telefonu“, ale budete aktivní součástí obchodního procesu
- Podporu týmu i možnost podílet se na zlepšování procesů a růstu zákaznického servisu
- 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, flexibilní pracovní dobu, možnost Home office (dle domluvy), firemní výuka angličtiny, Multisport karta a občerstvení v kancelářích v Říčanech
- Odborné školení a další vzdělávání
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.