Finanční kontroler/ka junior
Méně než 2 týdny
Consulting and IT Technology Services s.r.o.
Olšanská 2643/1a, Praha-Žižkov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativa, Financial Controller
O pozici
Pro našeho partnera, kterým je stabilní, etablovaná energetická společnost, hledáme pro rozšíření týmu nového kolegu/kolegyni na pozici
Finanční kontroler/ka.
Hlavní pracovní náplní bude zajištění finančních činností – plánování, controlling a reporting vybraných společností působících v oblasti výstavby fotovoltaických elektráren a následné výroby a prodeje elektřiny a dále společností realizující výstavbu a provoz nabíjecích stanic
Co Vás čeká
- tvorba objednávek a likvidace faktur svěřeného portfolia společností, resp. developerských projektů
- úzká spolupráce s účetním oddělením při interní fakturaci v rámci měsíčních závěrek
- tvorba rozpočtů a aktualizace forecastů vč. následné kontroly čerpání
- měsíční cash flow developerských projektů a jeho vyhodnocování
- zodpovědnost za nově vzniklé developerské projekty (založení v systému, business plan, cash flow...)
- spolupráce s právním a daňovým oddělením při kontrole a aktualizaci smluvní dokumentace
- podílení se na zlepšování procesů a zavádění nových nástrojů/reportingu ve spolupráci s technickým controlligem
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- ideálně 1-2 roky zkušeností a to i během studia na VŠ (ekonomický směr)
- orientaci v účetnictví, controllingu a výkaznictví
- znalost anglického jazyka
- dobrou uživatelskou znalost MS Office
- ochota učit se nové věci, být součástí již fungujícího týmu
- samostatnost, pečlivost, proaktivní přístup a schopnost komunikace
- znalost ERP systémů (SAP, Helios a Mefak) výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- zázemí stabilní a rychle se rozvíjející společnosti
- pracovní úvazek 37,5 hodiny týdně
- iPhone a notebook i pro soukromé využití
- zvýhodněný firemní tarif pro Vás i Vaše rodinné příslušníky
- širokou škálu benefitů: MultiSport karta, příspěvek na životní a penzijní připojištění, 5 týdnů dovolené + sick days, stravenkový paušál vyplácený ke mzdě, možnost home office po dohodě (4+1), firemní akce pro zaměstnance
Pokud Vás tato pozice oslovila, pošlete nám prosím Váš strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Budeme se na Vás těšit.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.