Office Manager (asistent/ka vedení společnosti) ve FinGO.cz
Méně než 2 týdny
Fingo Services k.s.
Doudlebská 1699/5, Praha-Nusle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Správce vozového parku, Leasingový specialista
O pozici
Jsme FinGO – nejrychleji rostoucí finanční platforma v České Republice a na Slovensku.
Věříme v propojení kvalitních lidí s moderními technologiemi. Spolupracujeme s více než 1 700 finančními poradci v České Republice a na Slovensku a pomáháme lidem po celé České republice financovat své sny – od hypoték přes pojištění až po investice.
Do našeho pražského týmu hledáme zkušeného a spolehlivého kolegu nebo kolegyni na pozici Office Manager, který/á zároveň převezme roli asistenta/ky vedení společnosti. Budeš pravou rukou top managementu a zajistíš hladký chod kanceláře i klíčové firemní agendy.
Co bude Tvoje náplň práce?
- Kompletní administrativní podpora vedení společnosti (zejména CEO, CTO a CFO)
- Příprava podkladů, organizace schůzek, vedení kalendářů, zajištění cest a meetingů
- Komunikace napříč firmou i s externími partnery
- Spolupráce na přípravě podkladů pro porady, prezentace a reporting
- Koordinace provozu kanceláře (dodávky, podpora návštěv, komunikace s dodavateli)
- Organizace eventů (Vánoční večírek, sportovní hry, konference)
- Správa vozového parku, komunikace s leasing.společnostmi
- Zajištění brandingu partnerských kanceláří
- Drobná personální agenda
- Reprezentace společnosti navenek i interně
- Zajištění chodu recepce
Koho hledáme?
- Máš předchozí zkušenosti z administrativy, podpory vedení nebo office managementu
- Umíš se samostatně rozhodovat, dotahuješ věci do konce a zároveň myslíš dopředu
- Profesionální vystupování, diskrétnost a cit pro komunikaci jsou Ti přirozené
- Umíš se časově přizpůsobit potřebám firmy - výjimečně něco dotáhnout večer nebo o víkendu, výměnou za co si volno uděláš jindy.
- Práce s kancelářskými nástroji je pro Tebe samozřejmost, zvládneš i základní práci s daty nebo dokumenty (Pracujeme v prostředí Google Workspace, občas i MS Office)
- Láká Tě prostředí firmy, která spojuje technologie a lidskost
- Angličtina je výhodou - komunikace v ní není častá, ale občas potřebná.
Co Ti za to nabídneme?
Práci přímo v moderních kancelářích s výhledem na Prahu u metra Pankrác
Zázemí stabilní a rostoucí české společnosti s inovativní kulturou
Odpovědnou a různorodou roli, která nezapadne do rutiny
Možnost pracovat po boku vrcholového managementu a být součástí strategických aktivit
Přátelský tým a neformální atmosféru
Flexibilní pracovní dobu
Nástup možný ihned
Zaujala Tě tato role?
Pošli nám své CV a pár vět o tom, proč Tě zrovna tato pozice láká. Rádi Tě poznáme.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.