Personalista/Administrátor dotačních projektů
Dnešní
Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace
Husova 156/21, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Personalistika a HR, Státní a veřejná správa, Personalista, Referent
O pozici
Chcete být součástí organizace, která má smysluplné poslání a stabilní zázemí? Máte zkušenosti v oblasti personalistiky a láká vás i práce s dotačními projekty? Hledáme zodpovědného a samostatného kolegu či kolegyni, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu a podpoří chod organizace nejen v oblasti HR, ale i administrace a rozvoje dotačních projektů.
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské či středoškolské vzdělání s maturitou;
- Zkušenosti s prací v příspěvkových organizacích;
- Zkušenosti z pozice personalisty;
- Dobrá uživatelská znalost PC;
- Pozitivní přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost.
Výhodou:
- Znalost práce v softwaru GORDIC/GINIS nebo Crouseus Cloud;
- Znalost mzdového účetnictví;
- Zkušenost se spisovou službou;
- Zkušenosti s dotačními tituly Ministerstva pro místní rozvoj;
- Řidičský průkaz sk. B a aktivní řidič.
Náplň práce:
Personalistika
- Kompletní správa personální agendy organizace s cca 35 zaměstnanci na HPP a DPP;
- Nábor zaměstnanců – tvorba inzerátů, vedení pohovorů, příprava pracovních smluv a dokumentace;
- Organizace nástupů, zaškolení a ukončení pracovních poměrů;
- Evidence a správa osobních spisů zaměstnanců;
- Kontrola a zpracování docházek dle interní směrnice;
- Tvorba a sledování čerpání mzdového rozpočtu;
- Příprava podkladů pro zpracování mezd mzdovou účetní;
- Příprava ročního zúčtovaní záloh a daňového zvýhodnění;
- Objednávání a distribuce elektronických stravenek a zaměstnaneckých karet;
- Správa majetku svěřeného zaměstnancům.
Administrace dotačních projektů
- Příprava žádostí o dotace a podkladů k nim;
- Administrativní a formální správa projektů – dodržování harmonogramů; rozpočtů a pravidel poskytovatele dotace;
- Komunikace s poskytovateli dotací a dalšími zapojenými institucemi;
- Zajištění výkaznictví, zpráv a vyúčtování projektů;
- Archivace a vedení dokumentace k jednotlivým dotačním titulům.
Další činnosti
- Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením na různorodých úkolech;
- Práce s profilem zadavatele E-ZAK, spolupráce s Administrátorem VZ na administraci a vyhodnocování VZ;
- Péče o organizační, provozní a administrativní záležitosti;
- Kontrola Portálu příspěvkových organizací a řešení zadaných úkolů;
- Kontrola směrnic organizace dle aktuálních směrnic zřizovatele, zákonů a vyhlášek, zajištění jejich aktualizace a jejich dodržování;
- Aktivní účast ve škodní a likvidační komisi a plnění souvisejících úkolů;
- Práce v softwarech: Croseus cloud, Gordic/Ginnis, E-spis, nástroje sady MS Office.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Mobilní tarif i pro soukromé účely;
- Notebook;
- Stravenky;
- Příspěvky z FKSP;
- Flexibilní začátek/konec pracovní doby;
- 25 dní dovolené + 5 sick days;
- Nástup 1.1.2026.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.