banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office manager(ka)/administrativní podpora

Méně než 2 týdny

HCH, spol. s r.o.

U plynárny 1597/56, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Firemní akce, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Stavebnictví a reality


O pozici

Úvodní představení

HCH spol. s r. o. je stabilní česká obchodní společnost s mnohaletými zkušenostmi, působící na trhu od roku 1995. Poskytujeme komplexní služby při realizaci komerční vestavby, provádíme kompletní rekonstrukce a designové úpravy budov, kanceláří, bytů a rodinných domů. Dále se zabýváme vlastní výstavbou budov, TZB a projekční činností.

Postupně jsme si vybudovali portfolio spokojených klientů a spolehlivých partnerů, kteří se na nás znovu obracejí. Náš tým se skládá ze zkušených odborníků z oboru stavebnictví, instalatérství, topenářství, vzduchotechniky apod. Zařaďte se mezi profesionály v oboru a přijďte budovat svou kariéru k nám.

Pracovní nabídka

Chceš pracovat tam, kde administrativa není jen rutina, ale prostor ukázat tvůj talent pro organizaci a pozitivní energii?
V HCH spol. s r. o. nehledáme jen někoho do týmu — hledáme člověka, který miluje, když má věci pod kontrolou, a cítí se skvěle v moderním a přátelském prostředí.
Tahle role je pro někoho, kdo má rád, když se práce mění v dobře sladěný orchestr – a ty jsi ten dirigent.

Tady nejde jen o papíry a tabulky. Jde o to, stát se srdcem kanceláře, o které si ostatní řeknou:
„Jak jsme bez tebe kdy mohli fungovat?“


Co tě čeká

Budeš pravou rukou vedení a centrálním bodem informací v kanceláři.
Zajistíš administrativní podporu projektů – od objednávek po faktury.
Postaráš se o přehled v dokumentech, smlouvách a zápisech z porad.
Pomůžeš s logistikou a plánováním schůzek, přípravou podkladů a organizací interních i firemních akcí.
Komunikace se zákazníky, dodavateli i dopravci ti nebude cizí.
Udržíš kancelář v chodu – od objednání kávy po systém ve složkách.

Co od tebe potřebujeme

SŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
Praxi na podobné pozici (Office manager / administrativní pracovník)
Výbornou organizaci práce, spolehlivost a samostatnost
Znalost MS Office (Word, Excel) – orientace v Odoo nebo podobném systému výhodou
Komunikativnost, příjemné vystupování a chuť dotahovat věci do konce
Aktivní přístup – nechceme čekat, až ti někdo řekne, co máš dělat
Smysl pro detail, pořádek a přirozenou schopnost plánovat

Co ti nabízíme

Mzdu 40 000 Kč + výkonnostní odměny
Stabilní zázemí české firmy s moderním přístupem
Kancelář v Praze 4 – Michli (dobrá dostupnost, přátelský tým)
Multisport karta, firemní akce, neformální atmosféra
Možnost osobního růstu – přímý kontakt s managementem, přehled o projektech
Prostředí, kde tě baví být – moderní kancelář, férové vedení, zdravý humor

Jak tě poznáme

Hledáme člověka, který umí spojit efektivitu s lidskostí.
Nebojíš se převzít zodpovědnost, máš přirozenou autoritu a zvládneš roztočit kolečka, aby firma jela hladce?
Pak jsi náš člověk.


Pošli nám svoje CV a napiš nám pár řádků, proč by ses chtěl/a stát součástí HCH.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.