Office manager(ka)/administrativní podpora
Méně než 2 týdny
HCH, spol. s r.o.
U plynárny 1597/56, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Firemní akce, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Stavebnictví a reality
O pozici
Úvodní představení
HCH spol. s r. o. je stabilní česká obchodní společnost s mnohaletými zkušenostmi, působící na trhu od roku 1995. Poskytujeme komplexní služby při realizaci komerční vestavby, provádíme kompletní rekonstrukce a designové úpravy budov, kanceláří, bytů a rodinných domů. Dále se zabýváme vlastní výstavbou budov, TZB a projekční činností.
Postupně jsme si vybudovali portfolio spokojených klientů a spolehlivých partnerů, kteří se na nás znovu obracejí. Náš tým se skládá ze zkušených odborníků z oboru stavebnictví, instalatérství, topenářství, vzduchotechniky apod. Zařaďte se mezi profesionály v oboru a přijďte budovat svou kariéru k nám.
Pracovní nabídka
Chceš pracovat tam, kde administrativa není jen rutina, ale prostor ukázat tvůj talent pro organizaci a pozitivní energii?
V HCH spol. s r. o. nehledáme jen někoho do týmu — hledáme člověka, který miluje, když má věci pod kontrolou, a cítí se skvěle v moderním a přátelském prostředí.
Tahle role je pro někoho, kdo má rád, když se práce mění v dobře sladěný orchestr – a ty jsi ten dirigent.
Tady nejde jen o papíry a tabulky. Jde o to, stát se srdcem kanceláře, o které si ostatní řeknou:
„Jak jsme bez tebe kdy mohli fungovat?“
Co tě čeká
Budeš pravou rukou vedení a centrálním bodem informací v kanceláři.
Zajistíš administrativní podporu projektů – od objednávek po faktury.
Postaráš se o přehled v dokumentech, smlouvách a zápisech z porad.
Pomůžeš s logistikou a plánováním schůzek, přípravou podkladů a organizací interních i firemních akcí.
Komunikace se zákazníky, dodavateli i dopravci ti nebude cizí.
Udržíš kancelář v chodu – od objednání kávy po systém ve složkách.
Co od tebe potřebujeme
SŠ vzdělání (ekonomický nebo administrativní směr výhodou)
Praxi na podobné pozici (Office manager / administrativní pracovník)
Výbornou organizaci práce, spolehlivost a samostatnost
Znalost MS Office (Word, Excel) – orientace v Odoo nebo podobném systému výhodou
Komunikativnost, příjemné vystupování a chuť dotahovat věci do konce
Aktivní přístup – nechceme čekat, až ti někdo řekne, co máš dělat
Smysl pro detail, pořádek a přirozenou schopnost plánovat
Co ti nabízíme
Mzdu 40 000 Kč + výkonnostní odměny
Stabilní zázemí české firmy s moderním přístupem
Kancelář v Praze 4 – Michli (dobrá dostupnost, přátelský tým)
Multisport karta, firemní akce, neformální atmosféra
Možnost osobního růstu – přímý kontakt s managementem, přehled o projektech
Prostředí, kde tě baví být – moderní kancelář, férové vedení, zdravý humor
Jak tě poznáme
Hledáme člověka, který umí spojit efektivitu s lidskostí.
Nebojíš se převzít zodpovědnost, máš přirozenou autoritu a zvládneš roztočit kolečka, aby firma jela hladce?
Pak jsi náš člověk.
Pošli nám svoje CV a napiš nám pár řádků, proč by ses chtěl/a stát součástí HCH.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.