banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka ředitele / Realitní akvizice

Dnešní

VALOREM s.r.o.

U Větrníku 40/1, Praha-Břevnov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Auto i pro soukromé účely, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office


O pozici

V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka ředitele / Realitní akvizice:

Náplň práce:

  • Aktivní vyhledávání a prověřování investičních příležitostí (pozemky, projekty, reality)
  • Orientace v ÚP obcí, komunikace se stavebními úřady
  • Příprava a aktualizace reportů
  • Jednání s klienty, účast na schůzkách a prohlídkách, vyjednávání cen při nákupu pozemků
  • Základní úprava a kontrola smluvní a právní dokumentace
  • Kontrola a aktualizace firemních webových stránek
  • Organizace a účast na dražbách, koordinace vyklízení nemovitostí a komunikace s povinnými osobami
  • VŘ firem pro rekonstrukce dražeb a následná kontrola jejich práce
  • Asistence při úředních jednáních a doprovody na úřady
  • Zajištění pracovních týmů, vybavení a pomůcek pro realizaci úkolů
  • Fotografování, natáčení a grafická úprava materiálů v PC
  • Běžná administrativní a organizační agenda včetně pohovorů a roznosů dokumentů
  • Manuální činnosti u investora nebo ředitele (údržba domu a zahrady, drobné opravy, sekání, odplevelování apod.)

Požadujeme:

  • Znalost MS Excel (vytváření tabulek a přehledů)
  • Schopnost číst a orientovat se v ÚP obcí
  • Obchodní dovednosti
  • Základní znalost práce v programech (např. Photoshop a MS Paint)
  • Zkušenosti s fotografováním a natáčením
  • Organizační schopnosti a zkušenost s vedením menších týmů externích pracovníků
  • Manuální zručnost a schopnost pracovat i v terénu (zahrada, údržba objektu)
  • Časová flexibilita – práce i mimo běžnou pracovní dobu vč. víkendů, služební cesty v rámci ČR
  • Řidičský průkaz sk. B a vlastní automobil
  • Vysoká míra loajality, samostatnost a odolnost vůči stresu

Nabízíme:

  • Dlouhodobou spolupráci na IČO
  • Odměnu ve výši 60.000 Kč měsíčně
  • Možnost osobního a profesního růstu v rámci zkušeného týmu
  • Přímou spolupráci s vedením společnosti
  • Pestrou, zodpovědnou a dynamickou pracovní náplň
  • Účast na významných developerských projektech
  • Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
  • Nástup možný ihned

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.