Asistent/ka ředitele / Realitní akvizice
Dnešní
VALOREM s.r.o.
U Větrníku 40/1, Praha-Břevnov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
60 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Auto i pro soukromé účely, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
O pozici
V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Asistent/ka ředitele / Realitní akvizice:
Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání a prověřování investičních příležitostí (pozemky, projekty, reality)
- Orientace v ÚP obcí, komunikace se stavebními úřady
- Příprava a aktualizace reportů
- Jednání s klienty, účast na schůzkách a prohlídkách, vyjednávání cen při nákupu pozemků
- Základní úprava a kontrola smluvní a právní dokumentace
- Kontrola a aktualizace firemních webových stránek
- Organizace a účast na dražbách, koordinace vyklízení nemovitostí a komunikace s povinnými osobami
- VŘ firem pro rekonstrukce dražeb a následná kontrola jejich práce
- Asistence při úředních jednáních a doprovody na úřady
- Zajištění pracovních týmů, vybavení a pomůcek pro realizaci úkolů
- Fotografování, natáčení a grafická úprava materiálů v PC
- Běžná administrativní a organizační agenda včetně pohovorů a roznosů dokumentů
- Manuální činnosti u investora nebo ředitele (údržba domu a zahrady, drobné opravy, sekání, odplevelování apod.)
Požadujeme:
- Znalost MS Excel (vytváření tabulek a přehledů)
- Schopnost číst a orientovat se v ÚP obcí
- Obchodní dovednosti
- Základní znalost práce v programech (např. Photoshop a MS Paint)
- Zkušenosti s fotografováním a natáčením
- Organizační schopnosti a zkušenost s vedením menších týmů externích pracovníků
- Manuální zručnost a schopnost pracovat i v terénu (zahrada, údržba objektu)
- Časová flexibilita – práce i mimo běžnou pracovní dobu vč. víkendů, služební cesty v rámci ČR
- Řidičský průkaz sk. B a vlastní automobil
- Vysoká míra loajality, samostatnost a odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Dlouhodobou spolupráci na IČO
- Odměnu ve výši 60.000 Kč měsíčně
- Možnost osobního a profesního růstu v rámci zkušeného týmu
- Přímou spolupráci s vedením společnosti
- Pestrou, zodpovědnou a dynamickou pracovní náplň
- Účast na významných developerských projektech
- Zázemí stabilní a úspěšné společnosti s dlouholetou tradicí
- Nástup možný ihned
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.