banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

obchodní zástupce

Pořád hledají

ČKD Kutná Hora, a.s.

Karlov 197, Kutná Hora

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Strojírenství, Obchodní zástupce, Project Manager


O pozici

ČKD Kutná Hora, a.s. je významná česká strojírenská společnost s dlouholetou průmyslovou tradicí. Zaměřuje se na výrobu přesných mechanických dílů a sestav pro mezinárodní zákazníky zejména z oblastí železniční, dopravní a těžkého průmyslu.

Pracovní prostředí:
Práce je kancelářského charakteru na adrese sídla společnosti v Kutné Hoře. Občasné služební cesty k zákazníkům nebo návštěvy výrobních prostor. Dodržování bezpečnostních pravidel při pohybu v areálu výroby.

Hlavní odpovědnosti:
· Správa a evidence zákaznických objednávek v systému ERP (ABRA) a v zákaznických portálech.

· Komunikace se zákazníky a koordinace požadavků napříč interními odděleními (výroba, logistika, kvalita a ekonomické odd.).

· Sledování stavu výroby a zajištění dodržení termínů dodávek (OTD).

· Vyjednávání obchodních a dodacích podmínek, řešení vzniklých nesrovnalostí.

· Příprava pravidelných obchodních reportů, analýz a podkladů pro vedení.

· Spolupráce s controllingem a finančním oddělením při tvorbě cenových nabídek a kalkulací.

· Podpora Sales Directora při strategickém rozvoji zákazníků a tvorbě obchodních plánů.

· Péče o stávající zákazníky a rozvoj dlouhodobých vztahů.

· Občasné návštěvy zákazníků a účast na obchodních jednáních.

Požadované vzdělání a zkušenosti:
· Vzdělání: Úplné střední, bakalářské nebo vysokoškolské vzdělání.

· Praxe: Zkušenosti v oblasti obchodu, B2B prodeje nebo key account managementu, ideálně ve výrobní společnosti jsou výhodou.

· Technické dovednosti: Znalost práce v ERP, CRM systémech, MS Office a zákaznických portálech jsou výhodou.

· Jazyky: Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyk výhodou.

. Pracovní doba: pondělí - pátek

. Mzda: od 35000 Kč dle praxe uchazeče

· Osobnostní předpoklady: Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti, týmová spolupráce, schopnost řešit problémy, pečlivost a orientace na zákazníka.

· Ostatní: Řidičský průkaz skupiny B, spolehlivost, samostatnost a proaktivní přístup.

Možnosti profesního růstu:
Pozice nabízí možnost kariérního postupu na pozice Sales Director nebo Key Account Director, v závislosti na dosažených výsledcích a zkušenostech.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.