Finanční kontrolor/kontrolorka
Méně než 2 týdny
terrasan CZ s.r.o.
Lovosická 711/30, Praha-Letňany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Notebook, Dog-friendly office
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller
O pozici
Úvodní představení
Společnost Compo patří k jednomu z předních evropských dodavatelů prémiových biologických produktů pro dům, zahradu a zemědělství a to již od roku 1956. Ve své produktové řadě má především pěstební substráty, hnojiva, travní osiva a výrobky proti škůdcům a na ochranu rostlin.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Převzetí úkolů v oblasti controllingu a účetnictví pro naše pobočky ve východní Evropě (Polsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko).
- Zavádění nových a efektivních procesů.
- Podpora týmu a externích účetních společností v daných zemích při měsíčních uzávěrkách.
- Činnosti spojené s měsíční uzávěrkou, identifikace problémů a porovnávání s výsledky za předchozí období.
- Pravidelné a ad-hoc analýzy (prodejní výsledky, skladba produktů atd.) na denní, týdenní a měsíční bázi.
- Sledování, vykazování a analýza rozpočtových odchylek.
- Příprava pravidelných finančních zpráv pro vedení společnosti.
- Cenotvorba a její aktualizace ve spolupráci s centrálou společnosti.
- Sledování a výpočet skladových zásob, majetku a podpora externího auditu.
- Správa dlouhodobého majetku a výpočet měsíčních odpisů.
- Sparingpartner pro vedení a kolegy z centrály v záležitostech týkajících se controllingu.
- Podpora v implementaci systému SAP.
Jak si Vás představujeme?
Hledáme člověka, který rád přijímá nové výzvy a rád se učí nové věci. Umí pracovat na více věcech zároveň, je strukturovaný, zodpovědný a dokáže si sám určit priority.
Máte:
- Diplom z ekonomie, financí/účetnictví nebo rovnocenný titul.
- Minimálně 3 roky praxe ve financích, controllingu nebo obdobné oblasti. Ideálně ve výrobním nebo logistickém prostředí.
- Dobré znalosti MS Excel a SAP FI/CO.
- Zkušenosti s prací v mezinárodních týmech a komunikací on-line jsou výhodou.
- Dobré analytické schopnosti, prezentace složitých problémů srozumitelným způsobem a v obchodních souvislostech.
- Jazyky: plynulá znalost češtiny nebo slovenštiny a angličtiny (nutností je mluvený a písemný projev); maďarština a polština jsou žádoucí.
- Ochota cestovat do centrály v Německu a v rámci regionu.
Tak to jste tady správně :-)
Jak to u nás vypadá?
- Jsme malý a dynamický kolektiv.
- Máme dogs/cats and kids friendly office na Praze 9.
- Samozřejmostí jsou nápoje v neomezeném množství.
- Flexibilní pracovní doba – pokud máte práci hotovou.
Jaké jsou další kroky?
Zašlete svůj životopis a napište nám pár slov, proč chcete u nás pracovat. Uveďte očekávanou výši platu a nejbližší datum nástupu. Pokud nás Váš životopis a motivační dopis osloví, pozveme Vás na setkání.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.