banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční kontrolor/kontrolorka

Méně než 2 týdny

terrasan CZ s.r.o.

Lovosická 711/30, Praha-Letňany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Zahraniční pracovní cesty, Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Notebook, Dog-friendly office

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Financial Controller


O pozici

Úvodní představení

Společnost Compo patří k jednomu z předních evropských dodavatelů prémiových biologických produktů pro dům, zahradu a zemědělství a to již od roku 1956. Ve své produktové řadě má především pěstební substráty, hnojiva, travní osiva a výrobky proti škůdcům a na ochranu rostlin.

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Převzetí úkolů v oblasti controllingu a účetnictví pro naše pobočky ve východní Evropě (Polsko, Česká republika, Maďarsko, Rumunsko).
  • Zavádění nových a efektivních procesů.
  • Podpora týmu a externích účetních společností v daných zemích při měsíčních uzávěrkách.
  • Činnosti spojené s měsíční uzávěrkou, identifikace problémů a porovnávání s výsledky za předchozí období.
  • Pravidelné a ad-hoc analýzy (prodejní výsledky, skladba produktů atd.) na denní, týdenní a měsíční bázi.
  • Sledování, vykazování a analýza rozpočtových odchylek.
  • Příprava pravidelných finančních zpráv pro vedení společnosti.
  • Cenotvorba a její aktualizace ve spolupráci s centrálou společnosti.
  • Sledování a výpočet skladových zásob, majetku a podpora externího auditu.
  • Správa dlouhodobého majetku a výpočet měsíčních odpisů.
  • Sparingpartner pro vedení a kolegy z centrály v záležitostech týkajících se controllingu.
  • Podpora v implementaci systému SAP.

Jak si Vás představujeme?

Hledáme člověka, který rád přijímá nové výzvy a rád se učí nové věci. Umí pracovat na více věcech zároveň, je strukturovaný, zodpovědný a dokáže si sám určit priority.

Máte:

  • Diplom z ekonomie, financí/účetnictví nebo rovnocenný titul.
  • Minimálně 3 roky praxe ve financích, controllingu nebo obdobné oblasti. Ideálně ve výrobním nebo logistickém prostředí.
  • Dobré znalosti MS Excel a SAP FI/CO.
  • Zkušenosti s prací v mezinárodních týmech a komunikací on-line jsou výhodou.
  • Dobré analytické schopnosti, prezentace složitých problémů srozumitelným způsobem a v obchodních souvislostech.
  • Jazyky: plynulá znalost češtiny nebo slovenštiny a angličtiny (nutností je mluvený a písemný projev); maďarština a polština jsou žádoucí.
  • Ochota cestovat do centrály v Německu a v rámci regionu.

Tak to jste tady správně :-)

Jak to u nás vypadá?

  • Jsme malý a dynamický kolektiv.
  • Máme dogs/cats and kids friendly office na Praze 9.
  • Samozřejmostí jsou nápoje v neomezeném množství.
  • Flexibilní pracovní doba – pokud máte práci hotovou.

Jaké jsou další kroky?

Zašlete svůj životopis a napište nám pár slov, proč chcete u nás pracovat. Uveďte očekávanou výši platu a nejbližší datum nástupu. Pokud nás Váš životopis a motivační dopis osloví, pozveme Vás na setkání.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.