banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Referentka zákaznického centra AVONET Zlín (m/ž)

Včerejší

AVONET, s.r.o.

Kvítková 4323, Zlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Prodej a obchod, Telekomunikace, Zákaznický servis, Obchodní asistent, Obchodní referent, Pracovník call centra, Pracovník front office


O pozici

Máte zkušenosti s prodejem po telefonu a rádi komunikujete se zákazníky? Láká Vás práce, kde budete každý den v kontaktu s lidmi? U nás budete mluvit se zákazníky z řad domácností, zjišťovat jejich potřeby, nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení tak, aby byli spokojeni. Hledáme kandidáta, který je orientovaný na zákazníka, má chuť do práce a dokáže věci dotahovat.

Nástup: možný ihned

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Proč se přidat k AVONETu

  • motivující finanční ohodnocení dle výsledků 30 000 – 40 000 Kč/měsíc
  • důležitá pozice s reálným vlivem na obchodní výsledky a zákaznickou zkušenost
  • úvodní zaškolení do telekomunikačních služeb, vzdělávání v perspektivním oboru
  • přátelská firemní kultura a prostor pro vlastní nápady a inovace
  • široké zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, Sick Days, příspěvek na zdraví/sport/kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí internet
  • moderní klimatizovaná nekuřácká kancelář v centru Zlína, kvalitní káva
  • zázemí stabilní technologické firmy s dlouhodobou vizí


Co budete dělat

  • telefonicky i osobně komunikovat se zákazníky a aktivně zjišťovat jejich potřeby
  • vyřizovat obchodní požadavky stávajících i nových zákazníků
  • nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení, hlavně internet, IPTV a mobilní tarify
  • spolupracovat s obchodním týmem na zlepšování zákaznické zkušenosti

Co očekáváme

  • srozumitelný a příjemný mluvený projev
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
  • znalost češtiny – mluvená i psaná forma
  • znalost netikety a pravidel telefonování
  • přátelskou a proklientsky orientovanou osobnost (úsměv, empatie, snaha pomoci, aktivní přístup)
  • znalost práce na PC
  • ochotu učit se novým věcem
  • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)

Výhodou

  • praxe v zákaznickém servisu
  • zkušenosti v telemarketingu nebo telesales
  • znalost internetových služeb
  • znalost anglického jazyka

Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám:

  • strukturovaný životopis s fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.