Referentka zákaznického centra AVONET Zlín (m/ž)
Včerejší
AVONET, s.r.o.
Kvítková 4323, Zlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 40 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Prodej a obchod, Telekomunikace, Zákaznický servis, Obchodní asistent, Obchodní referent, Pracovník call centra, Pracovník front office
O pozici
Máte zkušenosti s prodejem po telefonu a rádi komunikujete se zákazníky? Láká Vás práce, kde budete každý den v kontaktu s lidmi? U nás budete mluvit se zákazníky z řad domácností, zjišťovat jejich potřeby, nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení tak, aby byli spokojeni. Hledáme kandidáta, který je orientovaný na zákazníka, má chuť do práce a dokáže věci dotahovat.
Nástup: možný ihned
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Proč se přidat k AVONETu
- motivující finanční ohodnocení dle výsledků 30 000 – 40 000 Kč/měsíc
- důležitá pozice s reálným vlivem na obchodní výsledky a zákaznickou zkušenost
- úvodní zaškolení do telekomunikačních služeb, vzdělávání v perspektivním oboru
- přátelská firemní kultura a prostor pro vlastní nápady a inovace
- široké zaměstnanecké benefity: stravenkový paušál, Sick Days, příspěvek na zdraví/sport/kulturu, penzijní a životní pojištění, nadstandardní domácí internet
- moderní klimatizovaná nekuřácká kancelář v centru Zlína, kvalitní káva
- zázemí stabilní technologické firmy s dlouhodobou vizí
Co budete dělat
- telefonicky i osobně komunikovat se zákazníky a aktivně zjišťovat jejich potřeby
- vyřizovat obchodní požadavky stávajících i nových zákazníků
- nabízet telekomunikační služby a zajišťovat jejich zřízení, hlavně internet, IPTV a mobilní tarify
- spolupracovat s obchodním týmem na zlepšování zákaznické zkušenosti
Co očekáváme
- srozumitelný a příjemný mluvený projev
- dobré komunikační a prezentační dovednosti
- znalost češtiny – mluvená i psaná forma
- znalost netikety a pravidel telefonování
- přátelskou a proklientsky orientovanou osobnost (úsměv, empatie, snaha pomoci, aktivní přístup)
- znalost práce na PC
- ochotu učit se novým věcem
- bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)
Výhodou
- praxe v zákaznickém servisu
- zkušenosti v telemarketingu nebo telesales
- znalost internetových služeb
- znalost anglického jazyka
Máte-li zájem o nabízenou práci, zašlete nám:
- strukturovaný životopis s fotografií
- motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci u naší společnosti
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.