banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

PERSONALISTA/HR MANAGER - vedení personálního a mzdového oddělení

Méně než 2 týdny

Technická univerzita v Liberci

Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

60 000 - 65 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Firemní školka

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Personalistika a HR, HR ředitel/manažer, Personalista


O pozici

PERSONALISTA / HR MANAGER – vedení personálního a mzdového oddělení

  • Pracoviště: Personální a mzdové oddělení Technické univerzity v Liberci
  • Úvazek: 100 % (40 hod./týden)
  • Mzdové zařazení: mzdová třída B7
  • přiznání příplatku za vedení, po adaptaci přiznání základního příplatku v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu
  • Pracovní smlouva:první smlouva na dobu určitou v délce 1 roku, další prodloužení již na dobu neurčitou
  • Nástup: 01. 12. 2025, příp. dle dohody
  • Životopis zaslat: nejpozději do 01. 11. 2025.

Náplň práce

Hledáme zkušeného personalistu, který bude zodpovědný za chod Personálního a mzdového oddělení a bude koordinovat jeho činnosti. Vaší hlavní rolí bude:

  • řízení kompletní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
  • realizace náborových procesů, výběrových řízení a onboardingu
  • tvorba, aktualizace a koordinace interních směrnic, postupů a formulářů v oblasti pracovněprávní a mzdové agendy v rámci univerzity
  • zajištění zaměstnávání cizinců, vysílání pracovníků do zahraničí a souvisejících odvodů
  • metodická podpora při čerpání mzdových prostředků a řízení personálních nákladů dle pravidel poskytovatelů financí
  • odborné konzultace a podpora vedoucích pracovníků i zaměstnanců při pracovněprávních a mzdových otázkách
  • práce v informačním systému VEMA – nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy
  • správa agendy zaměstnaneckých benefitů a podpora pozitivního pracovního prostředí
  • elektronizace a optimalizace personálně-mzdových procesů
  • sledování legislativních změn a jejich praktická implementace
  • dohled nad dodržováním pracovněprávních předpisů napříč univerzitou

Požadavky:

  • VŠ/SŠ vzdělání, ideálně v oblasti personálního řízení, HR, práva nebo ekonomie
  • minimálně 3 roky odborné praxe v personální a mzdové oblasti, praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost pracovněprávní legislativy, zákoníku práce, odměňování, benefitů a zaměstnávání cizinců
  • analytické myšlení, orientace v reportingu a analýze personálních dat
  • schopnost implementace legislativních změn do praxe
  • zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou
  • angličtina na běžné komunikační úrovni
  • běžná uživatelská znalost MS Word, Excel, PowerPoint; zkušenost s HR/mzdovými systémy výhodou
  • organizační a koordinační schopnosti, komunikační a poradenské schopnosti, samostatnost
  • flexibilita a iniciativa, zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost

Co nabízíme:

  • přátelský a zkušený tým
  • zázemí stabilního zaměstnavatele v inspirativní akademické sféře
  • 6 týdnů dovolené
  • pružnou pracovní dobu
  • zvýhodněné stravování v univerzitní menze – denní nabídka až 6 jídel, čerstvé saláty a minutky
  • dětský koutek pro děti batolecího věku, univerzitní mateřskou školu
  • dobrou dopravní dostupnost, parkoviště a krytá stání pro kola a elektrokola
  • možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • zvýhodněné telefonní tarify
  • možnost profesního růstu a vzdělávání – školení, kurzy, konference
  • volnočasové kulturní a sportovní aktivity
  • další benefity spojené s prací na univerzitě

Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty na uvedenou e-mailovou adresu nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty:

  • strukturovaný životopis se stručnou charakteristikou odborné praxe
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání
  • motivační dopis

Informace k výběru vhodného uchazeče:

Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola bude test odborných znalostí. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 46.-47. týden roku 2025. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.

Uchazeč/ka je oprávněn/a požádat do 30 kalendářních dní od zveřejnění výsledků výběrového řízení prostřednictvím e-mailu vyhlašovatele o vyjádření ke svým výsledkům v rámci výběrového řízení. Vyhlašovatel zašle do 30 kalendářních dní od obdržení žádosti písemné vyjádření k výsledkům uchazeče.

Výběrové řízení je od 02. 10. 2025 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.