banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní a finanční asistent/ka

Méně než týden

Make more s.r.o.

Partyzánská 18/23, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Fakturant/fakturantka, Odborný asistent


O pozici

Hledáme
Do našeho týmu hledáme spolehlivého/ou a pečlivého/ou kolegu/kolegyni, který/á zvládne administrativní práci všeho druhu a zapadne do našeho týmu. Nabízíme stabilní zázemí práce v kanceláři v Praze a příležitost podílet se na rozvoji našeho systému finančního řízení.

Jsme mladý a nadšený tým, který pořádá festivaly Maker Faire (makerfaire.cz), příměstské tábory (makertabor.cz) a rozvíjíme v ČR FabLaby a komunitní dílny (makedesigners.cz). Soustředíme se na vnitřní procesy a strukturu, zavádíme nové nástroje a posouváme se k profesionálnějšímu fungování.

Náplň práce

  • třídění a zakládání dokladů dle firemní struktury
  • příprava podkladů pro účetní a zpracování tržeb
  • vedení pokladen a administrace plateb
  • správa a aktivní práce v systému finančního řízení (aktuálně vyvíjeném)
  • kontrola smluvních dokumentů a jejich náležitostí
  • základní administrativní agenda a backoffice (správa kanceláře v Praze)
  • komunikace s kolegy napříč firmou a podpora jednotlivých oddělení

Požadujeme

  • schopnost docházet do kanceláře v Praze, minimálně na 1/2FTE
  • zkušenost s administrativou a backoffice činnostmi
  • orientaci v základním účetnictví
  • schopnost pracovat s čísly a finančními daty
  • pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti
  • týmového ducha a ochotu spolupracovat
  • hledáme kolegu/kolegyni na OSVČ s pracovním vytížením odpovídajícím 20–40 hodinám týdně dle předchozí domluvy

Očekáváme znalost práce s následujícími nástroji

  • MS Office/Google Workspace
  • účetní systémy (Abra, Helios či podobné) – alespoň základní zkušenost
  • Dropbox a GDrive
  • Slack + případně Notion – alespoň základní znalost nebo připravenost se učit

Nabízíme

  • zázemí stabilní organizace
  • různorodou administrativní práci s přesahem do finanční agendy
  • zapojení do tvorby a správy systému finančního řízení
  • práci v přátelském kolektivu
  • kancelář v Praze

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.