Administrativní a finanční asistent/ka
Méně než týden
Make more s.r.o.
Partyzánská 18/23, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Fakturant/fakturantka, Odborný asistent
O pozici
Hledáme
Do našeho týmu hledáme spolehlivého/ou a pečlivého/ou kolegu/kolegyni, který/á zvládne administrativní práci všeho druhu a zapadne do našeho týmu. Nabízíme stabilní zázemí práce v kanceláři v Praze a příležitost podílet se na rozvoji našeho systému finančního řízení.
Jsme mladý a nadšený tým, který pořádá festivaly Maker Faire (makerfaire.cz), příměstské tábory (makertabor.cz) a rozvíjíme v ČR FabLaby a komunitní dílny (makedesigners.cz). Soustředíme se na vnitřní procesy a strukturu, zavádíme nové nástroje a posouváme se k profesionálnějšímu fungování.
Náplň práce
- třídění a zakládání dokladů dle firemní struktury
- příprava podkladů pro účetní a zpracování tržeb
- vedení pokladen a administrace plateb
- správa a aktivní práce v systému finančního řízení (aktuálně vyvíjeném)
- kontrola smluvních dokumentů a jejich náležitostí
- základní administrativní agenda a backoffice (správa kanceláře v Praze)
- komunikace s kolegy napříč firmou a podpora jednotlivých oddělení
Požadujeme
- schopnost docházet do kanceláře v Praze, minimálně na 1/2FTE
- zkušenost s administrativou a backoffice činnostmi
- orientaci v základním účetnictví
- schopnost pracovat s čísly a finančními daty
- pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti
- týmového ducha a ochotu spolupracovat
- hledáme kolegu/kolegyni na OSVČ s pracovním vytížením odpovídajícím 20–40 hodinám týdně dle předchozí domluvy
Očekáváme znalost práce s následujícími nástroji
- MS Office/Google Workspace
- účetní systémy (Abra, Helios či podobné) – alespoň základní zkušenost
- Dropbox a GDrive
- Slack + případně Notion – alespoň základní znalost nebo připravenost se učit
Nabízíme
- zázemí stabilní organizace
- různorodou administrativní práci s přesahem do finanční agendy
- zapojení do tvorby a správy systému finančního řízení
- práci v přátelském kolektivu
- kancelář v Praze
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.