Referent/ka odboru investic a správy majetku
Jen pár hodin
Město Rychvald
Orlovská 678, Rychvald
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
33 000 - 47 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na pracovní oblečení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Státní a veřejná správa, Referent, Úředník
O pozici
Referent/referentka odboru investic a správy majetku
Zaměstnavatel: Město Rychvald
Druh práce: referent/referentka investic a správy majetku
Předpokládaný nástup: 1. 11. 2025 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou s úvazkem 1,0
Pracovní úvazek: 40 h týdně
Místo výkonu práce: území města Rychvald, pracoviště MěÚ Rychvald, čp. 678
Platové zařazení: 10. platová třída podle délky praxe dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v úplném znění, příplatky dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce v úplném znění
Charakteristika vykonávané práce, mimo jiné:
- zabezpečování komplexní projektové přípravy oprav, údržby a investičních akcí (projektů), zajištění přípravy a zpracování projektové dokumentace a podkladů pro vydání územního rozhodnutí a stavebního povolení, zajištění samotné realizace projektů včetně veškeré administrace spojené s přípravou a realizací projektů
- zajišťování přípravy, administrace a realizace všech svěřených veřejných zakázek města
- zpracovávání smluv, objednávek na realizace svěřených veřejných zakázek
- u realizovaných projektů vedení majetkové a inventární evidence
- pro svěřené projekty zabezpečování výkonu inženýrských činnosti BOZP a TDI, přípravy podkladů pro věcná břemena, zajišťování vytyčení inženýrských sítí, předání staveniště, koordinace postupu stavebních prací, převzetí dokončených staveb, kontrola dodavatelské dokumentace staveb, kontrola odstranění vad a nedodělků z přejímacích řízení, účast na kontrolních dnech a jiných schůzkách souvisejících s projekty, zajišťuje podklady pro kolaudační řízení a účastní se na tomto řízení, zajišťuje fotodokumentaci jednotlivých staveb a jejich archivaci
- zabezpečování financování a kontroly financování realizovaných projektů v souladu s rozpočtem města, sledování průběžných výdajů v souladu s uzavřenými smlouvami
- příprava komplexních podkladů pro zpracování a podávání žádostí o dotace a koordinace činností zaměřených na získávání dotací z EU a dalších zdrojů
- administrace dotačních projektů: zpracování průběžných monitorovacích zpráv, zpráv o udržitelnosti a závěrečných vypořádáních přiznaných dotací a podpor
- příprava podkladů, zajištění řádného a včasného splnění podmínek dotačních programů
- kontrola plnění podmínek čerpání dotací v souvislosti s podmínkami konkrétního dotačního programu a rozhodnutím o poskytnutí dotace
- v případě čerpání dotací zajišťování veškeré administrace související s žádostí o dotaci, podmínkami poskytovatele dotace (podpory), jako příjemce dotacenebo i poskytovatel dotace
- vyhledávání a posuzování vhodných národních, evropských i jiných zdrojů k zajištění kofinancování projektů a investičních projektů města pro všechnyútvary MěÚ
Benefity:
- osobní ohodnocení, odměny
- 25 dnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
- příspěvek na ošacení
- prohlubování vzdělávání
- 6 dnů zdravotní volno
- pružná pracovní doba
- stabilní zaměstnání v příjemném kolektivu
Podmínky pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, případně občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru nebo fyzická osoba, která je cizincem a má v ČR povolen trvalý pobyt
- vše minimálně dle § 4, zák. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost dle § 4, odst. 2) zák. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků
- minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou (technického zaměření výhodou)
Další požadavky na uchazeče:
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, práce s databázemi)
- zkušenosti s administrativou zadávání veřejných zakázek a uzavíráním smluv výhodou
- zkušenosti s administrací a řízením projektů financovaných z veřejných zdrojů (EU fondy, státní či krajské dotace) výhodou
- znalost dotačních programů a legislativy v oblasti čerpání veřejných finančních prostředků výhodou
- dobrá orientace v dokumentaci staveb
- zodpovědný a pečlivý přístup ke svěřeným úkolům, analytické schopnosti
- zkušenosti s čerpáním rozpočtu, fakturací a jinými ekonomickými činnostmi
- řidičské oprávnění skupiny B podmínkou (aktivní řidič)
- dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatně řídit projekty a koordinovat tým
Přihláška zájemce, jako samostatný dokument, musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul zájemce
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu
- ·datum a podpis zájemce
- kontaktní informace: e-mail, telefonní číslo
K přihlášce připojí tyto doklady:
- životopis včetně profesního životopisu, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech i týkajícíc se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
- úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (lze připojit v prosté kopii)
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky: v zalepené obálce poštou nebo osobně na adresu Městského úřadu Rychvald, Orlovská 678, 735 32 Rychvald. Obálku označte:
„Veřejná výzva – referent odboru investic a správy majetku - NEOTVÍRAT“
V případě doručování nabídek poštou je za okamžik podání přihlášky považováno převzetí přihlášky adresátem v místě pro podání přihlášek v uvedeném termínu. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že Město Rychvald bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. Na obálce bude uvedena úplná adresa odesílatele, (i) pro potřeby vrácení příloh přihlášky neúspěšnému uchazeči, (ii) pro potřeby vrácení v případě podání přihlášky po termínu podání.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo termín výběrového řízení prodloužit bez uvedení důvodu, případně výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů. Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Informace na telefonu číslo: 596 543 037
Lhůta pro podání přihlášky: do 20. 10. 2025 do 9:00 h
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.