Finanční účetní / Accounts Payable / Accounts Receivable / Team Coordinator
Pořád hledají
BÖLLHOFF, s.r.o
Palouky 1365, Hostivice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 65 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Notebook, Občerstvení na pracovišti
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Finanční účetní, Hlavní účetní, Specialista pohledávek, Účetní, Účetní metodik
O pozici
Do našeho mezinárodního finančního týmu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozice v oblasti účetnictví – konkrétně Accounts Payable, Accounts Receivable a Team Coordinator pro AR. Na základě vašich zkušeností, jazykových znalostí a ambicí společně určíme, která role vám bude nejlépe sedět.
Co vás čeká
V závislosti na vaší roli budete mít na starosti například:
🔹 Accounts Payable & Asset Accounting:
- Zpracování závazků a dlouhodobého majetku pro německé společnosti
- Účtování faktur, dobropisů, aktivace a vyřazení majetku
- Párování objednávek, správa otevřených položek, zajištění plateb
- Komunikace s dodavateli a nákupem
- Mezipodnikové rekonciliace a podpora při účetních závěrkách
🔹 Accounts Receivable:
- Správa pohledávek pro evropské obchodní jednotky
- Účtování plateb, dobropisů, samofakturace
- Upomínkový proces, správa kreditních limitů a zákaznických ratingů
- Řešení rozdílů, insolvence, potvrzení zůstatků
- Komunikace s obchodem, controllingem, treasury, právníky a zákazníky
🔹Team Coordinator – AR:
- Koordinace týmu pohledávek, plánování kapacit a sledování KPI
- Odpovědnost za kvalitu procesů, termíny a dodržování směrnic
- Optimalizace procesů, projektová spolupráce
- Komunikace s interními i externími partnery
- Psaní dokumentace, vedení schůzek, reporting
Koho hledáme:
- Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- Zkušenosti v oblasti účetnictví (min. 2 roky pro AP/AR, 4–6 let pro koordinátora)
- Znalost ERP systémů (SAP, Infor M3) a Excelu
- Aktivní angličtina a němčina (slovem i písmem)
- Analytické myšlení, pečlivost, samostatnost
- Týmového ducha a chuť podílet se na zlepšování procesů
- Ochotu cestovat do zahraničí (cca každé 2–3 měsíce)
Co nabízíme:
- Práci v mezinárodním prostředí s možností růstu
- Flexibilní pracovní dobu a home office po zapracování
- Férové finanční ohodnocení dle role a zkušeností
- Širokou škálu benefitů (stravenky, Multisport, vzdělávání, dovolená navíc…)
- Důkladné zaškolení a přátelský tým
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.