banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Finanční účetní / Accounts Payable / Accounts Receivable / Team Coordinator

Pořád hledají

BÖLLHOFF, s.r.o

Palouky 1365, Hostivice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 65 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Notebook, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Němčina (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Finanční účetní, Hlavní účetní, Specialista pohledávek, Účetní, Účetní metodik


O pozici

Do našeho mezinárodního finančního týmu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozice v oblasti účetnictví – konkrétně Accounts Payable, Accounts Receivable a Team Coordinator pro AR. Na základě vašich zkušeností, jazykových znalostí a ambicí společně určíme, která role vám bude nejlépe sedět.

Co vás čeká

V závislosti na vaší roli budete mít na starosti například:

🔹 Accounts Payable & Asset Accounting:

  • Zpracování závazků a dlouhodobého majetku pro německé společnosti
  • Účtování faktur, dobropisů, aktivace a vyřazení majetku
  • Párování objednávek, správa otevřených položek, zajištění plateb
  • Komunikace s dodavateli a nákupem
  • Mezipodnikové rekonciliace a podpora při účetních závěrkách

🔹 Accounts Receivable:

  • Správa pohledávek pro evropské obchodní jednotky
  • Účtování plateb, dobropisů, samofakturace
  • Upomínkový proces, správa kreditních limitů a zákaznických ratingů
  • Řešení rozdílů, insolvence, potvrzení zůstatků
  • Komunikace s obchodem, controllingem, treasury, právníky a zákazníky

🔹Team Coordinator – AR:

  • Koordinace týmu pohledávek, plánování kapacit a sledování KPI
  • Odpovědnost za kvalitu procesů, termíny a dodržování směrnic
  • Optimalizace procesů, projektová spolupráce
  • Komunikace s interními i externími partnery
  • Psaní dokumentace, vedení schůzek, reporting

Koho hledáme:

  • Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenosti v oblasti účetnictví (min. 2 roky pro AP/AR, 4–6 let pro koordinátora)
  • Znalost ERP systémů (SAP, Infor M3) a Excelu
  • Aktivní angličtina a němčina (slovem i písmem)
  • Analytické myšlení, pečlivost, samostatnost
  • Týmového ducha a chuť podílet se na zlepšování procesů
  • Ochotu cestovat do zahraničí (cca každé 2–3 měsíce)

Co nabízíme:

  • Práci v mezinárodním prostředí s možností růstu
  • Flexibilní pracovní dobu a home office po zapracování
  • Férové finanční ohodnocení dle role a zkušeností
  • Širokou škálu benefitů (stravenky, Multisport, vzdělávání, dovolená navíc…)
  • Důkladné zaškolení a přátelský tým

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.