Metodik oddělení spisové služby
Méně než 2 týdny
Státní pozemkový úřad
Husinecká 1024/11a, Praha-Žižkov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
33 280 - 42 140 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost studijního volna
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Státní a veřejná správa, Administrativa, Referent, Úředník
O pozici
Jsme tvůrce české krajiny a největší správce státního zemědělského majetku. Po celé ČR zaměstnáváme víc než 1 100 zaměstnanců. Společně tvoříme moderní a otevřený úřad, který je aktivním partnerem všech, kterým záleží na budoucnosti našeho venkova.
Aktuálně přijmeme zaměstnance na pozici „rada Oddělení spisové služby, Odbor vnitřní správy“.
Co vás čeká
- koordinace činností spojených se spisovou službou a archivnictvím,
- zpracování analytických a metodických materiálů v oblasti spisové služby,
- předarchivní a archivní péče,
- řešení náročných incidentů a dotazů z oblasti spisové služby,
- zajištění konzultační a lektorské činnosti,
- zajištění správy a provozu elektronického systému spisové služby SPÚ, řešení problémů a chyb systému, řízení či zajištění správy a údržby organizační struktury, export organizační struktury.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
- praxe ve veřejné správě, nejlépe v oboru spisové služby a archivnictví,
- znalost právních předpisů v oblasti spisové služby (zákona č. 499/2004 Sb., a vyhlášky 259/2012 Sb., zákona č. 300/2008 Sb., NSESSS aj.)
- orientace v problematice skartačních řízení,
- orientace v programech elektronické spisové služby, informačního systému datových schránek, CzechPointu, informačního systému základních registrů, informačních systémů veřejné správy a e-Governmentu,
- řidičský průkaz sk. B,
- komunikativnost.
Co vám můžeme nabídnout
- 25 dní dovolené + 5 sick days,
- vzdělávací akce,
- 4 dny v měsíci home office,
- pružná pracovní doba,
- stravenkový paušál,
- Multisport card,
- příspěvek na produkty na stáří,
- nabídka zvýhodněných tarifů pro zaměstnance + možnost rodinných tarifů Vodafone,
- sportovní teambuildingy,
- možnost ubytování,
- zvýhodněné vstupenky pro zaměstnance na kulturní akce.
Základní informace:
- místo výkonu práce: Praha,
- služební poměr: na dobu určitou,
- platová třída: 12. + osobní ohodnocení, příp. možnost dalšího příplatku,
- termín předpokládaného nástupu: 18. 11. 2025 nebo dle domluvy.
Pro přihlášení do výběrového řízení zašlete následující:
- životopis,
- motivační dopis,
- žádost o přijetí do služebního poměru.
Formulář „Žádosti o přijetí do služebního poměru" a další informace důležité pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na webu SPUCR.CZ v sekci kariéra.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.