HR ADMINISTRÁTOR/KA, 0,5 ÚVAZEK
Dnešní
Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace
Sokolovská 100/94, Praha-Karlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Personalista
O pozici
HR ADMINISTRÁTOR/KA V IDSK
POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by vypomohla s administrativou našim personalistkám. Pro pozici „HR Administrátor/ka“ hledáme samostatného člověka se smyslem pro detail a týmovým duchem.
CO VÁS ČEKÁ?
- administrativní podpora oddělení lidských zdrojů
- správa BOZP systému – povinná školení, zdravotní prohlídky a další
- vedení a aktualizace přehledů (např. sledování konce pracovních smluv na dobu určitou, zkušebních dob apod.)
- administrace pracovních úrazů – evidence, komunikace s pojišťovnou, spolupráce s nadřízenými
- spolupráce při náboru nových zaměstnanců
- správa dohodářů – zasílání podkladů, posílání na vstupní lékařské prohlídky, spolupráce při přípravě DPP a DPČ
- spolupráce na přípravě pracovněprávní dokumentace zaměstnanců
- telefonická komunikace s kandidáty a plánování termínů pohovorů.
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
- SŠ / VŠ
- znalost a orientace v zákoníku práce
- výbornou znalost MS Office (především Excel podmínkou)
- ČJ na úrovni rodilého mluvčího (především výborný psaný a komunikační projev)
- praxe na obdobné pozici výhodou
- spolehlivost je pro nás u této pozice prioritou
CO VÁM NABÍZÍME?
- přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
- podporu nadřízených a kolegů
- spolupráci na poloviční úvazek s pracovní dobou ideálně pondělí až čtvrtek 9 až 15 hodin
- benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti
Termín nástupu listopad 2025 / dle dohody
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.
Těšíme se na Vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.