banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

HR ADMINISTRÁTOR/KA, 0,5 ÚVAZEK

Dnešní

Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace

Sokolovská 100/94, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Personalista


O pozici

HR ADMINISTRÁTOR/KA V IDSK

POLOVIČNÍ ÚVAZEK

Rosteme vysokým tempem a množství práce roste spolu s námi, proto hledáme proaktivní a spolehlivou posilu, která by vypomohla s administrativou našim personalistkám. Pro pozici „HR Administrátor/ka“ hledáme samostatného člověka se smyslem pro detail a týmovým duchem.

CO VÁS ČEKÁ?

  • administrativní podpora oddělení lidských zdrojů
  • správa BOZP systému – povinná školení, zdravotní prohlídky a další
  • vedení a aktualizace přehledů (např. sledování konce pracovních smluv na dobu určitou, zkušebních dob apod.)
  • administrace pracovních úrazů – evidence, komunikace s pojišťovnou, spolupráce s nadřízenými
  • spolupráce při náboru nových zaměstnanců
  • správa dohodářů – zasílání podkladů, posílání na vstupní lékařské prohlídky, spolupráce při přípravě DPP a DPČ
  • spolupráce na přípravě pracovněprávní dokumentace zaměstnanců
  • telefonická komunikace s kandidáty a plánování termínů pohovorů.

CO OČEKÁVÁME OD VÁS?

  • SŠ / VŠ
  • znalost a orientace v zákoníku práce
  • výbornou znalost MS Office (především Excel podmínkou)
  • ČJ na úrovni rodilého mluvčího (především výborný psaný a komunikační projev)
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • spolehlivost je pro nás u této pozice prioritou

CO VÁM NABÍZÍME?

  • přátelské pracovní prostředí, kanceláře v centru Prahy v těsné blízkosti stanice metra B
  • podporu nadřízených a kolegů
  • spolupráci na poloviční úvazek s pracovní dobou ideálně pondělí až čtvrtek 9 až 15 hodin
  • benefity – 5 dnů sick day, příspěvek na stravování, služební telefon a notebook, jazykové kurzy na pracovišti

Termín nástupu listopad 2025 / dle dohody

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis.

Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.