banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Rada v oboru informačních systémů veřejné správy

Méně než 2 týdny

Krajská hygienická stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně

Kabátníkova 221/10, Brno-Ponava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

29 050 - 42 140 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Možnost studijního volna

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Státní a veřejná správa, IT analytik, Databázový administrátor, Správce operačních systémů a sítí


O pozici

Krajská hygienická stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně

přijme na odbor ekonomicko provozních činností pracovníka informačních systémů veřejné správy.

KHS JmK je správním úřadem Ministerstva zdravotnictví ČR vykonávajícím činnosti státní správy v oblasti ochrany a podpory veřejného zdraví. Více o nás na www.khsbrno.cz.

Struktura informačních a komunikačních technologií je u nás ideálně nastavena a perfektně funguje, potřebujeme však doplnit tým, který to vše umí zabezpečit a udržet. Hledáme šikovnou posilu, která je ochotna se zapojit do práce a v kolektivu nezkazí žádnou legraci.

Předpokládaný nástup: 1. listopadu 2025 nebo dle dohody.

Místo výkonu práce: Brno, Kabátníkova 221/10.

Součástí práce bude např.:

- Správa a evidence software (převážně operační systémy Windows, balíky office, office 365, interní komunikační systémy a aplikace, …), což je možné i za využití dálkových přístupů.

- Správa a evidence uživatelských zařízení IT v rámci kancelářského provozu v plošném dosahu Jihomoravského kraje (PC, notebooky, …).

- Komplexní správa administrativních náležitostí KHS JmK vyplývajících z vnitřního předpisu a dokumentace kybernetické bezpečnosti.

- Péče o síťové prvky IT (kabely, switche, kopírky, tiskárny, …).

- Celková správa a rozvoj síťové infrastruktury.

- Správa serverů a wifi sítí.

- Správa Active Directory a přístupových oprávnění.

- Tvorba dokumentace a návodů pro uživatele.

Nabízíme:

- Získání široké praxe ohledně fungování systémů IT ve státní správě. Nové zkušenosti Vám i bez předchozí praxe spolehlivě zajistí příjemný tým úseku informačních a komunikačních technologií KHS JmK.

- Možnost dalšího odborného růstu, účast na vzdělávacích akcích a kurzech v oboru IT, konferencích, kontakt se smluvními partnery KHS JmK v tomto oboru.

- Nárok na 5 týdnů dovolené, nad to 5 dnů placeného volna ze zdravotních důvodů a 1 den k zařízení osobních záležitostí.

- Samozřejmostí je pružná pracovní doba a možnost výkonu práce formou homeoffice.

- Platové zařazení ve 12. platové třídě ve smyslu zákona o státní službě a souvisejících předpisů.

- Osobní příplatek a mimořádné odměny odpovídající dosahovaným výsledkům.

- Vedle dnes již standardního poskytování příspěvků na stravování poskytujeme např. mobilní telefon, mobilní připojení s neomezeným tarifem nebo zvýhodněný tarif pro rodinné příslušníky.

- Perspektivním zaměstnancům nabízíme možnost jazykového vzdělávání.

Požadujeme:

- Vysokoškolské vzdělání technického směru, minimálně v úrovni bakalář (vhodné i pro obor ekonomický management v ICT).

- Praxe není podmínkou.

- Základní znalost fungování a práce s počítačovou sítí (pracovní stanice, komponenty serverové struktury a sítě ICT).

- Znalost běžně používaných operačních systémů a kancelářských SW.

- Schopnost důsledné a pečlivé práce.

- Dobré komunikační schopnosti a ochotu k práci v širším kolektivu.

- Bezúhonnost a morální předpoklady pro výkon práce ve státní správě.

- Řidičský průkaz skupiny B.

Podrobné informace a formuláře k podání přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce KHS JmK, webových stránkách.

V případě Vašeho zájmu o nabízenou pozici prosím postupujte podle pokynů uvedených na úřední desce KHS JmK.

Zde je odkaz na úřední desku: ud_1393_2709.pdf , dokument s názvem: „Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo rada odboru ekonomicko-provozních činností (ID 438)“ ze dne 19. 9. 2025.

Přihlášku, doplněnou požadovanými doklady, doručte nejpozději do 12. 10. 2025 dle požadavků uvedených na úřední desce.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.