L2 Support Specialist
Méně než 2 týdny
Shift2Cloud s.r.o.
K Lochkovu 661/39, Praha-Slivenec
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW
O pozici
Hledáme zkušeného a spolehlivého kolegu či kolegyni na pozici L2 Support Specialist s přesahem do cloudového prostředí, který posílí náš technický tým a pomůže nám zajišťovat hladký chod systémů našich zákazníků a jejich spokojenost. Pokud máš zkušenosti s řešením technických problémů, orientuješ se v IT prostředí a rád(a) hledáš efektivní řešení, rádi se s tebou spojíme.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci na hlavní pracovní poměr nebo formou živnostenského listu
- Možnost občasného home officu
- Multisport kartu pro volnočasové aktivity
- Vzdělávání a školení dle Vašeho výběru – podporujeme osobní i profesní rozvoj
- Měsíční firemní snídaně, které Vám zpříjemní začátek dne
- Výhodný firemní tarif pro volání a data
- Férové osobní ohodnocení, na kterém se domluvíme při pohovoru
Co budeš dělat:
- Řešit technické požadavky týkající se převážně prostředí Microsoft 365, MS Azure a MDM MS Intune. Přes ticketovací systém, email nebo telefon a to vzdáleně i na místě u zákazníka.
- Spolurealizovat projekty a zajistit pomigrační support u našich zákazníků (MDM MS Intune, MS Azure a obecně Microsoft 365. Migrace stávajících řešení do veřejného cloudu Microsoft 365 a MS Azure).
- Analyzovat a diagnostikovat technické problémy, identifikovat jejich příčinu a hledat efektivní řešení.
- Spolupracovat s vývojovým a infrastrukturním týmem na složitějších případech.
- Konfigurovat a spravovat Windows Servery, jeho služby a role.
- Konfigurovat a spravovat cloudový prostor Microsoft 365 (SharePoint/OneDrive, Exchange online, MS Teams).
- Základní školení uživatelů pro bezpečné používání PC a cloudových služeb.
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenost na obdobné pozici (L2 Support, IT helpdesk, technická podpora)
- Dobré komunikační schopnosti a schopnost analyzovat problémy
- Znalost prostředí ideálně Windows serverů a Windows klientských stanic (MacOS výhodou)
- Znalost základních síťových konceptů (TCP/IP, VLAN, VPN.)
- Orientace v systémech pro správu ticketů
- Plynulou češtinu a angličtinu na úrovni minimálně B2 (slovem i písmem)
- Řidičské oprávnění skupiny B
Lokalita:
- Praha 5 - Slivenec
Nástup:
- Možný ihned
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.