banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Ředitel řízení rizik

Méně než týden

TILLER investiční společnost a.s.

Karolinská 707/7, Praha-Karlín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

80 000 - 110 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční ředitel/manažer, Risk Manager


O pozici

Kdo jsme

TILLER investiční společnost a.s. je butiková investiční společnost se sídlem v Praze – Karlín. Specializujeme se na zakládání a obhospodařování fondů kvalifikovaných investorů a poskytujeme komplexní poradenství v oblasti správy portfolií, regulace, práva, účetnictví i daňové problematiky.

Naším klientům přinášíme nejen odborné znalosti, ale i dlouholeté zkušenosti v oblasti private equity investic, projektového managementu a restrukturalizací.

Do našeho týmu nyní hledáme zkušeného odborníka na pozici:

Ředitel řízení rizik

Co Vás u nás čeká

  • Nezávislé analýzy rizik a stanoviska do analýzy ekonomické výhodnosti pro investiční transakce obhospodařovaných fondů
  • Testování a sledování investičních limitů dle statutů fondů (expozice, koncentrace, pákový efekt, likvidita, kapitálová přiměřenost, bonita protistran)
  • Identifikace, měření, monitorování a ohlašování rizik a návrhy opatření vedoucí k jejich snížení
  • Definice a řízení jednotlivých rizik, kterým je nebo může být investiční společnost a fondy vystaveny
  • Spolupráce na přípravě podkladů pro finanční závěrku investiční společnosti a výročních zpráv fondů
  • Podílení se na optimalizaci interních procesů, metodik a výpočtů
  • Tvorba a správa finančních i nefinančních reportů a ad-hoc analýz


Koho hledáme

  • VŠ (případně SŠ) vzdělání v oblasti financí, ekonomie nebo příbuzných oborů
  • Prokazatelné zkušenosti v oblasti řízení rizik (ideálně ve finančních institucích nebo investičních společnostech)
  • Silné analytické schopnosti a všeobecný přehled ve světě financí a investic
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti.
  • Pokročilá znalost MS Excel a schopnost aplikovat matematické a finanční modely
  • Anglický jazyk na úrovni B2
  • Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
  • Motivaci k dalšímu odbornému růstu v oblasti správy a řízení investičních fondů

Co Vám nabídneme

  • Možnost spoluvytvářet a řídit procesy v rámci celého cyklu správy fondů
  • Stabilní zázemí dynamicky se rozvíjející investiční společnosti
  • Moderní kanceláře v Praze–Karlín, s pravidelnými snídaněmi v příjemném pracovním prostředí
  • 5 týdnů dovolené
  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • MultiSportku
  • Přátelský a podporující kolektiv
  • Firemní akce a teambuildingy v ČR i zahraničí
  • Vzdělávací kurzy a možnost odborného rozvoje
  • Firemní notebook a další benefity


Zaujala Vás naše nabídka?

Zašlete nám své strukturované CV. Rádi se s Vámi setkáme – třeba nad šálkem dobré kávy.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.