Operativní nákupčí
Méně než týden
ADRIA GOLD, s.r.o.
U dvora 210, Nivnice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Němčina (Mírně pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Potravinářství, Nákupčí
O pozici
Adria Gold s.r.o. je česká rodinná firma s více než 30-letou tradicí ve výrobě a distribucí zmrzliny, cukrářských výrobků a potravin pro gastronomii. Naše sídlo i hlavní provozovna se nachází v Nivnici (poblíž Uherského Brodu), odkud zajišťujeme spolehlivé dodávky po celé ČR i do zahraničí. Klademe velký důraz na pečlivou výrobu, inovativní přístupy i prvotřídní zákaznický servis.
Nabízíme přátelské a stabilní pracovní prostředí, kde si vážíme týmové spolupráce a vzájemného respektu. Do našeho týmu hledáme zodpovědného a proaktivního operativního nákupce, který bude zajišťovat včasné a efektivní zásobování provozů.
Oceníme zkušenosti v oboru, tak i méně zkušeného kolegu, který je otevřen nové problematice.
Hlavní činnosti
Každodenní zajišťování nákupu surovin a obalů.
Sledování a řízení skladové zásoby a vyhodnocení ideálního nákupu.
Plánování nákupu jako součást výrobního dispečinku.
Přesné zadávání objednávek do ERP systému (SOFIX).
Potvrzování dodávek, kontrola termínů, množství a cen.
Vystavení objednávek a potvrzení správnosti faktur.
Schopnost reagovat na výpadky, změny v dodávkách nebo urgentní požadavky výroby.
Řešení reklamací a správa dodavatelů.
Interní reporting – vedoucímu oddělení.
Vítáme
Orientace v ERP systému (SOFIX výhodou)
Zkušenosti MS Excel (filtrace, hledání rozdílů, základní funkce)
Schopnost vedení přehledné evidence (objednávky, dodací listy, reklamace)
Zkušenost s prací v týmu
Asertivita a schopnost urgovat potvrzení nebo nápravy
Schopnost řídit více úkolů najednou
Hledáme
Pečlivost, důslednost a systematičnost
Spolehlivost – schopnost "uhlídat" každodenní potřeby výroby
Flexibilita – ochota operativně reagovat na změny
Další vlastnosti výhodou:
Zkušenost v potravinářství, nákupu i nebo logistice
Znalost AJ/NJ výhodou (pro čtení dokumentů nebo základní e-mailovou komunikaci)
Nabízíme:
· Flexibilní pracovní dobu
· Home office (1den v týdnu) po zapracování
· Oběd v plné výši hrazený firmou a nápoje na pracovišti
· Nákup všech výrobků firmy za výrobní ceny
· Nákup potravin divize Adria Food za skladové ceny
· Zvýhodněné telefonní a datové tarify
· Káva ZDARMA z firemních kávovarů
· Firemní akce
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.