banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Operativní nákupčí

Méně než týden

ADRIA GOLD, s.r.o.

U dvora 210, Nivnice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Němčina (Mírně pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Nákup, Potravinářství, Nákupčí


O pozici

Adria Gold s.r.o. je česká rodinná firma s více než 30-letou tradicí ve výrobě a distribucí zmrzliny, cukrářských výrobků a potravin pro gastronomii. Naše sídlo i hlavní provozovna se nachází v Nivnici (poblíž Uherského Brodu), odkud zajišťujeme spolehlivé dodávky po celé ČR i do zahraničí. Klade­me velký důraz na pečlivou výrobu, inovativní přístupy i prvotřídní zákaznický servis.

Nabízíme přátelské a stabilní pracovní prostředí, kde si vážíme týmové spolupráce a vzájemného respektu. Do našeho týmu hledáme zodpovědného a proaktivního operativního nákupce, který bude zajišťovat včasné a efektivní zásobování provozů.
Oceníme zkušenosti v oboru, tak i méně zkušeného kolegu, který je otevřen nové problematice.


Hlavní činnosti
Každodenní zajišťování nákupu surovin a obalů.
Sledování a řízení skladové zásoby a vyhodnocení ideálního nákupu.
Plánování nákupu jako součást výrobního dispečinku.
Přesné zadávání objednávek do ERP systému (SOFIX).
Potvrzování dodávek, kontrola termínů, množství a cen.
Vystavení objednávek a potvrzení správnosti faktur.
Schopnost reagovat na výpadky, změny v dodávkách nebo urgentní požadavky výroby.
Řešení reklamací a správa dodavatelů.
Interní reporting – vedoucímu oddělení.

Vítáme
Orientace v ERP systému (SOFIX výhodou)
Zkušenosti MS Excel (filtrace, hledání rozdílů, základní funkce)
Schopnost vedení přehledné evidence (objednávky, dodací listy, reklamace)
Zkušenost s prací v týmu
Asertivita a schopnost urgovat potvrzení nebo nápravy
Schopnost řídit více úkolů najednou

Hledáme
Pečlivost, důslednost a systematičnost
Spolehlivost – schopnost "uhlídat" každodenní potřeby výroby
Flexibilita – ochota operativně reagovat na změny
Další vlastnosti výhodou:
Zkušenost v potravinářství, nákupu i nebo logistice
Znalost AJ/NJ výhodou (pro čtení dokumentů nebo základní e-mailovou komunikaci)

Nabízíme:
· Flexibilní pracovní dobu
· Home office (1den v týdnu) po zapracování
· Oběd v plné výši hrazený firmou a nápoje na pracovišti
· Nákup všech výrobků firmy za výrobní ceny
· Nákup potravin divize Adria Food za skladové ceny
· Zvýhodněné telefonní a datové tarify
· Káva ZDARMA z firemních kávovarů
· Firemní akce

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.