VEDOUCÍ ÚČETNÍ A DAŇOVÉ KANCELÁŘE
Jen pár hodin
KODAP Plzeň, s.r.o.
náměstí Míru 1076/2, Plzeň-Jižní Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Příspěvek na dovolenou, Vzdělávací kurzy, školení, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Project Manager
O pozici
Baví vás daně a účetnictví? Chcete rozvíjet své schopnosti a posunout se v kariéře dál? Rád/a se učíte nové věci a vzděláváte se?
Jsme zavedená účetní a daňová kancelář se sídlem v Plzni. Poskytujeme našim klientům komplexní podporu, zahrnující vedení účetnictví, daňové evidence, zpracování mezd, personalistiku a daňové poradenství. Naší vizí je nejen poskytovat klientům kvalitní služby, ale také vytvářet prostředí, kde se dobře pracuje a kde lidé mají možnost růst.
Teď hledáme posilu, která nám pomůže posunout se dál – vedoucí/ho kanceláře, člověka se znalostí účetnictví a daní, který se chce podílet na řízení firmy a jejím rozvoji.
Koho hledáme:
- máte znalosti v oblasti účetnictví a daní
- máte VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického oboru
- máte pozitivní přístup k nejnovějším technologiím
- zajímá vás nejen odborná práce, ale i to, jak firma jako celek funguje a roste
- jste zodpovědní, umíte organizovat věci a táhnout tým k výsledkům
- nemusíte mít manažerskou kariéru za sebou – důležité je nadšení a chuť se učit a postupně růst
Co u nás budete dělat:
- zajištovat plynulý chod kanceláře a podporovat tým v každodenní práci
- zpracování účetnictví pro vybrané klienty
- postupně přebírat vedení týmu a starat se nastavení procesů
- podílet se na péči o klienty a budování dlouhodobých vztahů
- přinášet nápady na zlepšení fungování firmy – digitalizace, nové postupy, rozvoj lidí
- spolupracovat s daňovým poradcem a CEO
Můžeme vám nabídnout:
- klíčovou roli ve vedení kanceláře
- možnost profesního růstu – rádi podpoříme při přípravě na zkoušky na daňového poradce
- fixní mzdu + bonusy dle výkonu
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- pružnou pracovní dobu
- možnost vzdělávání a profesního růstu
- možnost občasné práce z domova
- systém zaměstnaneckých benefitů: příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, firemní společenské a sportovní akce, kafeterii.
Nástup: dle dohody
Napište nám pár slov o sobě. Přiložte životopis i krátký motivační dopis.
Těšíme se, že vás poznáme!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.