banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

ASISTENT/KA VEDENÍ - RECEPČNÍ (plný úvazek)

Méně než 2 týdny

LOXIA Architectes Ingenierie s.r.o.

Perucká 2274/26, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, OZP

Zařazené

Administrativa, Asistent/asistentka, Recepční


O pozici

Staňte se nedílnou součástí naší rodinné firmy LOXIA. Na lidech nám záleží, a tak hledáme pozitivního a fajn člověka, kterého baví práce s lidmi a nic pro něj není problém. Jsme projektanti a architekti, baví nás promyšlená a zodpovědná architektura. Tvoříme tým zhruba 60 lidí – zaměstnanců, studentů i externích spolupracovníků.

Rozšiřujeme tým a nabíráme posilu k našim kolegyním, asistentce managementu a recepční.

Jaká bude náplň práce:

  1. Zajištění celkového chodu kanceláře majitele společnosti: správa kalendáře, vedení diáře majitele, organizace schůzek, příprava podkladů pro jednání, uvádění návštěv, vyřizování telefonátů, korespondence a další.
  2. Zajištění bezproblémového chodu recepce: práce s datovými schránkami, vyřizování pošty, příprava evidence plných mocí, autorizace, zajišťování překladů dokumentů, zajištění ověřování písemností u orgánů státní správy, podpora členů týmu – zajištění tisku, kopírování, skenování.
  3. Péče o firemní prostory: rezervace zasedacích místností, úklid a příprava zasedacích místností, příprava zasedacích místností pro jednání, včetně nachytání občerstvení, péče o kuchyňku, příprava občerstvení na schůzky.

Co nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání v pracovním poměru
  • Přátelský mezinárodní kolektiv všech věkových kategorií, se kterým je legrace, ale zároveň je možné se o jeho zkušenosti opřít
  • Příjemné pracovní prostředí ve vlastní zrekonstruované vile v Perucké ulici, Praha 2
  • Zajištění vašeho zástupu na recepci (včetně brigádní výpomoci)
  • Firemní benefity: stravenkový paušál, multisport karta, týden dovolené navíc, sick days, dog friendly office, občerstvení na pracovišti, pravidelné teambuildingy, sportovní akce, grilování a další
  • Nástup možný ihned nebo po domluvě

Co očekáváme od Vás:

  • Příjemné vystupování, ochotu, spolehlivost, pečlivost
  • Praxe v administrativě
  • Výbornou znalost českého jazyka
  • Organizační schopnosti (prioritizace úkolů)
  • Středoškolské vzdělání s maturitou
  • Komunikativní znalost AJ (někteří kolegové mluví pouze anglicky)
  • Uživatelská znalost programů MS Office (excel, word, outlook)
  • Časová flexibilita

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.