banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Logistik - podpora servisu

2 dny

ALUP CZ, spol. s r.o.

U Stadionu 3115/4, Břeclav

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na pracovní oblečení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Kafetérie, Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Provize z prodeje, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Strojírenství, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Průmyslový designer, Pracovník back office


O pozici

Jsme součástí nadnárodní firmy Atlas Copco. Máme rodinnou kulturu a přátelský přístup. Jsme stabilní firma s 30 letou tradicí. Skvělý kolektiv. Zabýváme se zejména dodávkami zařízení pro výrobou stlačeného vzduchu a jejich následný servis.

Obsah práce

  • fakturace servisních prací a dodávek náhradních dílů
  • vedení skladu a jeho management
  • objednávání náhradních dílů
  • evidovat opravy součástí prováděné externími firmami (např. šroubové bloky)
  • přijímání servisních hlášení od zákazníků, servisnichni techniků a obch. partnerů
  • specifikování potřebných dílů k servisům
  • příprava nabídek servisu
  • zadávání servisu
  • správa zadaných servisů (změny techniků, přesun dílů, dodací termíny
  • zadávání nových dílů, zkazníků do SAP
  • koordinace dopravy repasovaných bloků
  • pracovat na svém technickém a komunikačním rozvoji
  • plnit ostatní úkoly zadané vedoucím, přímým nadřízeným

Kvalifikace a osobnostní požadavky:

  • Středoškolské a vyšší vzdělání
  • Práce vyžaduje aktivní znalost anglického jazyka (komunikace, školení, porady)
  • Dobrá komunikace se zákazníky a interpersonální vztahy.
  • Pracovitost a spolehlivost, týmový hráč

Výhodou

  • Znalost práce v prostředí SAP výhodou
  • Zkušenosti s vedením skladů nebo fakturace výhodou

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.