Asistent/ka právní a obchodní agendy
Včerejší
Vistra Corporate Services s.r.o.
Nádražní 344/23, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Práce převážně z domova, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office
O pozici
Staňte se součástí mezinárodní společnosti Vistra!
Vistra Corporate Services je součástí globální skupiny Vistra, která působí ve více než 45 zemích světa a patří mezi přední poskytovatele služeb v oblasti corporate governance, účetnictví, daní a právní administrativy. V pražské kanceláři zajišťujeme podporu pro české i zahraniční klienty – od nadnárodních korporací, přes investiční skupiny až po technologické a realitní společnosti. Našim klientům pomáháme s komplexní administrativou a řízením jejich společností, a to vždy s důrazem na profesionalitu, efektivitu a vysoký standard služeb.
Do našeho týmu v Praze nyní hledáme kolegyni/kolegu, která/který se stane klíčovou administrativní podporou našeho právního oddělení
(MCS – Management Corporate Services) a zároveň pomůže i s obchodní agendou.
Vaše hlavní úkoly budou:
- správa signing agendy – příprava checklistů, koordinace schválení klientů, zajištění právní revize, nahrávání dokumentů do DocuSign a jejich archivace
- příprava a formátování právních dokumentů a plných mocí (PAY/ACC, datové schránky)
- organizace a administrace právních projektů – změny statutárů, zakládání a likvidace společností, zápisy skutečných majitelů, zprávy o vztazích, schvalování účetních závěrek
- zajištění překladů dokumentů a výpisů z obchodního rejstříku
- správa dokumentace na sdíleném disku (inventura, řádná evidence)
- administrativní podpora pro ostatní oddělení (PAY, ACC)
- komunikace s bankami – KYC procesy, přístupy do bank, zakládání účtů, správa platebních karet
- obchodní agenda:
- příprava finálních cenových nabídek a jejich evidence v Salesforce
- podpora při onboardingu nových klientů
- základní reporting vedení společnosti (stav zakázek, přehled nabídek)
Co od vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo právního směru
- praxi v administrativě alespoň 2 roky (výhodou je zkušenost v právní nebo poradenské firmě)
- velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- zkušenost s AI nástroji (např. Microsoft Copilot) pro efektivnější práci s dokumenty
- dobré komunikační dovednosti a pečlivost v práci s detaily
- dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem)
- samostatnost, zodpovědnost a ochotu učit se nové věci
Co nabízíme:
- roli, která propojuje právní administrativu a obchodní podporu
- možnost naučit se nové procesy (zápisy do OR, UBO, likvidace společností, práce s DocuSign aj.)
- zapojení do fungování mezinárodní společnosti a kontakt s prestižní klientelou
- moderní pracovní prostředí, přátelský tým a příležitost k profesnímu růstu
Benefity:
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- flexibilní pracovní doba
- Home office
- 5 týdnů dovolené
- notebook a mobilní telefon
- stravovací paušál
- příspěvek na dopravu
- Multisport karta
- firemní akce
- jazykové kurzy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.