banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent/ka právní a obchodní agendy

Včerejší

Vistra Corporate Services s.r.o.

Nádražní 344/23, Praha-Smíchov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Práce převážně z domova, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office


O pozici

Staňte se součástí mezinárodní společnosti Vistra!

Vistra Corporate Services je součástí globální skupiny Vistra, která působí ve více než 45 zemích světa a patří mezi přední poskytovatele služeb v oblasti corporate governance, účetnictví, daní a právní administrativy. V pražské kanceláři zajišťujeme podporu pro české i zahraniční klienty – od nadnárodních korporací, přes investiční skupiny až po technologické a realitní společnosti. Našim klientům pomáháme s komplexní administrativou a řízením jejich společností, a to vždy s důrazem na profesionalitu, efektivitu a vysoký standard služeb.

Do našeho týmu v Praze nyní hledáme kolegyni/kolegu, která/který se stane klíčovou administrativní podporou našeho právního oddělení

(MCS – Management Corporate Services) a zároveň pomůže i s obchodní agendou.

Vaše hlavní úkoly budou:

  • správa signing agendy – příprava checklistů, koordinace schválení klientů, zajištění právní revize, nahrávání dokumentů do DocuSign a jejich archivace
  • příprava a formátování právních dokumentů a plných mocí (PAY/ACC, datové schránky)
  • organizace a administrace právních projektů – změny statutárů, zakládání a likvidace společností, zápisy skutečných majitelů, zprávy o vztazích, schvalování účetních závěrek
  • zajištění překladů dokumentů a výpisů z obchodního rejstříku
  • správa dokumentace na sdíleném disku (inventura, řádná evidence)
  • administrativní podpora pro ostatní oddělení (PAY, ACC)
  • komunikace s bankami – KYC procesy, přístupy do bank, zakládání účtů, správa platebních karet
  • obchodní agenda:
  • příprava finálních cenových nabídek a jejich evidence v Salesforce
  • podpora při onboardingu nových klientů
  • základní reporting vedení společnosti (stav zakázek, přehled nabídek)

Co od vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo právního směru
  • praxi v administrativě alespoň 2 roky (výhodou je zkušenost v právní nebo poradenské firmě)
  • velmi dobrou znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • zkušenost s AI nástroji (např. Microsoft Copilot) pro efektivnější práci s dokumenty
  • dobré komunikační dovednosti a pečlivost v práci s detaily
  • dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem)
  • samostatnost, zodpovědnost a ochotu učit se nové věci

Co nabízíme:

  • roli, která propojuje právní administrativu a obchodní podporu
  • možnost naučit se nové procesy (zápisy do OR, UBO, likvidace společností, práce s DocuSign aj.)
  • zapojení do fungování mezinárodní společnosti a kontakt s prestižní klientelou
  • moderní pracovní prostředí, přátelský tým a příležitost k profesnímu růstu

Benefity:

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • flexibilní pracovní doba
  • Home office
  • 5 týdnů dovolené
  • notebook a mobilní telefon
  • stravovací paušál
  • příspěvek na dopravu
  • Multisport karta
  • firemní akce
  • jazykové kurzy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.