Specialista/ka odboru Účetnictví a daně
Méně než týden
OTE, a.s.
Jihlavská 1558/21, Praha-Michle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 60 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Nadstandardní lékařská péče
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní, Účetní
O pozici
Hledáš smysluplnou práci v účetnictví se stabilním zázemím a zajímavým přesahem?
Jsme OTE, a.s., spolehlivý partner v oblasti správy finančních toků a transakcí na trhu s energiemi. Denně pracujeme s čísly, fakturami, platbami a daty, která mají dopad nejen na naše klienty, ale i na celý trh.
Do našeho týmu Účetnictví a daně hledáme pečlivou a samostatnou posilu, která se nebojí odpovědnosti, má chuť věci zlepšovat a hledá práci, která má řád i smysl.
Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis – třeba hledáme právě tebe!
Co tě u nás čeká:
- Zpracování fakturace odběratelských a dodavatelských účetních dokladů (self-billing) na trzích s elektřinou a plynem
- Denní zpracování plateb souvisejících s odchylkami a obchodem s elektřinou a plynem
- Zpracování fakturace odběratelských faktur za přístup do rejstříku emisních povolenek, sledování úhrad došlých plateb
- Práce s přijatými provozními fakturami a interními účetními doklady
- Spolupráce na roční závěrce a statutárním auditu
- Evidence a inventura majetku, včetně aktivace
- Příprava daňových přiznání (DPH, daň z elektřiny, daň z plynu, souhrnná hlášení)
- Zpracování bankovních výpisů a kontrola nespárovaných plateb
- Spolupráce na rozvoji odboru a plnění úkolů dle pokynů nadřízeného
Co je výhodou:
- SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (není podmínkou)
- Pasivní znalost anglického jazyka (čtení, psaní)
- Dobré analytické myšlení a smysl pro detail
- Spolehlivost, samostatnost a schopnost týmové spolupráce
- Znalost MS Office – zejména Excel na pokročilé úrovni
- Základní přehled o IT technologiích
- Znalost systému SAP výhodou
- Časová flexibilita
Na co se můžeš těšit:
- Neformální a přátelský kolektiv, který vzájemně spolupracuje
- Zaškolení a možnost dalšího zvyšování kvalifikace
- Pružná pracovní doba 37,5 hod týdně a možnost práce z domova 2x týdně
- Zajímavé benefity (týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, bonusy, příspěvek na PP, osobní fond, Multisportka, lekce angličtiny, a další)
- Notebook, mobil
- Firemní akce (exkurze, sportovní akce, vánoční večírek, aj.)
Termín nástupu je dle dohody, ale rádi s Tebou začneme spolupracovat co nejdříve.
Více o nás: www.ote-cr.cz.
Pokud Tě naše nabídka zaujala, napiš mi, ráda se s Tebou setkám.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.