banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Specialista/ka odboru Účetnictví a daně

Méně než týden

OTE, a.s.

Jihlavská 1558/21, Praha-Michle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

45 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Nadstandardní lékařská péče

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní, Účetní


O pozici

Hledáš smysluplnou práci v účetnictví se stabilním zázemím a zajímavým přesahem?

Jsme OTE, a.s., spolehlivý partner v oblasti správy finančních toků a transakcí na trhu s energiemi. Denně pracujeme s čísly, fakturami, platbami a daty, která mají dopad nejen na naše klienty, ale i na celý trh.

Do našeho týmu Účetnictví a daně hledáme pečlivou a samostatnou posilu, která se nebojí odpovědnosti, má chuť věci zlepšovat a hledá práci, která má řád i smysl.

Zaujali jsme tě? Pošli nám svůj životopis – třeba hledáme právě tebe!

Co tě u nás čeká:

  • Zpracování fakturace odběratelských a dodavatelských účetních dokladů (self-billing) na trzích s elektřinou a plynem
  • Denní zpracování plateb souvisejících s odchylkami a obchodem s elektřinou a plynem
  • Zpracování fakturace odběratelských faktur za přístup do rejstříku emisních povolenek, sledování úhrad došlých plateb
  • Práce s přijatými provozními fakturami a interními účetními doklady
  • Spolupráce na roční závěrce a statutárním auditu
  • Evidence a inventura majetku, včetně aktivace
  • Příprava daňových přiznání (DPH, daň z elektřiny, daň z plynu, souhrnná hlášení)
  • Zpracování bankovních výpisů a kontrola nespárovaných plateb
  • Spolupráce na rozvoji odboru a plnění úkolů dle pokynů nadřízeného

Co je výhodou:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru (není podmínkou)
  • Pasivní znalost anglického jazyka (čtení, psaní)
  • Dobré analytické myšlení a smysl pro detail
  • Spolehlivost, samostatnost a schopnost týmové spolupráce
  • Znalost MS Office – zejména Excel na pokročilé úrovni
  • Základní přehled o IT technologiích
  • Znalost systému SAP výhodou
  • Časová flexibilita

Na co se můžeš těšit:

  • Neformální a přátelský kolektiv, který vzájemně spolupracuje
  • Zaškolení a možnost dalšího zvyšování kvalifikace
  • Pružná pracovní doba 37,5 hod týdně a možnost práce z domova 2x týdně
  • Zajímavé benefity (týden dovolené navíc, sick days, příspěvek na stravování, bonusy, příspěvek na PP, osobní fond, Multisportka, lekce angličtiny, a další)
  • Notebook, mobil
  • Firemní akce (exkurze, sportovní akce, vánoční večírek, aj.)

Termín nástupu je dle dohody, ale rádi s Tebou začneme spolupracovat co nejdříve.

Více o nás: www.ote-cr.cz.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, napiš mi, ráda se s Tebou setkám.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.