banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Senior účetní

Méně než 2 týdny

EMUN

Anežská 986/10, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní


O pozici

Do společnosti EMUN hledáme zkušenou a samostatnou Senior účetní, která/ý převezme kompletní odpovědnost za vedení účetnictví EMUN. Jedná se o nově vzniklou roli v dvoučlenném týmu, která je příležitostí nastavit interní účetní procesy tak, aby byly efektivní a plně v souladu s předpisy. Hledáme spolehlivou pravou ruku nově nastupujícího Finančního ředitele a podporu při převodu účetnictví z externího vedení do interní podoby a při digitalizaci procesů.

Co bude vaše náplň práce?

  • Kompletní vedení účetnictví EMUN
  • Zodpovědnost za správnost účetních zápisů a závěrek
  • Koordinace měsíčních a ročních uzávěrek a příprava podkladů pro audit
  • Úzká spolupráce s finančním ředitelem a jeho podpora v každodenních úkolech
  • Nastavení a průběžná optimalizace účetních procesů, příprava pro digitalizaci
  • Spolupráce na přípravě daňových přiznání a reportingu pro management
  • Komunikace s externími poradci a úřady

Co byste měli mít pro úspěch v této roli?

  • VŠ nebo SŠ ekonomického směru, ideálně se zaměřením na účetnictví/finance
  • Praxi v účetnictví alespoň 5 let, zkušenost na pozici hlavní/senior účetní výhodou
  • Výbornou znalost českých účetních standardů a orientaci v daňové legislativě
  • Uživatelskou znalost účetních softwarů a pokročilou práci v MS Excel
  • Zkušenost s nastavováním procesů nebo implementací účetních systémů vítána
  • Samostatnost, spolehlivost a schopnost plánovat si vlastní práci

Co vás rychle posune mezi nejzajímavější kandidáty?

  • Zkušenost s převodem účetnictví z externího na interní
  • Aktivní přístup k digitalizaci a automatizaci procesů
  • Komunikativní a partnerský přístup k vedení i kolegům

Co vám můžeme nabídnout?

  • Spolupráci na nastavení interních účetních procesů podle nejlepších standardů
  • Přímou spolupráci s finančním ředitelem
  • Malý a přátelský tým české společnosti s mezinárodním přesahem
  • Po zapracování možnost flexibilní kombinace práce z kanceláře a home office
  • 5+1 týdnů dovolené ročně
  • Firemní benefity: příspěvek na MultiSport kartu, stravenkový paušál, paušální příspěvek na home-office, možnost koinvestování po boku společnosti a klientů za zvýhodněných podmínek

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.