Senior účetní
Méně než 2 týdny
EMUN
Anežská 986/10, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Možnost si napracovat hodiny, Dovolená více než 5 týdnů, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Children-friendly office, Možnost studijního volna, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční účetní, Hlavní účetní, Účetní
O pozici
Do společnosti EMUN hledáme zkušenou a samostatnou Senior účetní, která/ý převezme kompletní odpovědnost za vedení účetnictví EMUN. Jedná se o nově vzniklou roli v dvoučlenném týmu, která je příležitostí nastavit interní účetní procesy tak, aby byly efektivní a plně v souladu s předpisy. Hledáme spolehlivou pravou ruku nově nastupujícího Finančního ředitele a podporu při převodu účetnictví z externího vedení do interní podoby a při digitalizaci procesů.
Co bude vaše náplň práce?
- Kompletní vedení účetnictví EMUN
- Zodpovědnost za správnost účetních zápisů a závěrek
- Koordinace měsíčních a ročních uzávěrek a příprava podkladů pro audit
- Úzká spolupráce s finančním ředitelem a jeho podpora v každodenních úkolech
- Nastavení a průběžná optimalizace účetních procesů, příprava pro digitalizaci
- Spolupráce na přípravě daňových přiznání a reportingu pro management
- Komunikace s externími poradci a úřady
Co byste měli mít pro úspěch v této roli?
- VŠ nebo SŠ ekonomického směru, ideálně se zaměřením na účetnictví/finance
- Praxi v účetnictví alespoň 5 let, zkušenost na pozici hlavní/senior účetní výhodou
- Výbornou znalost českých účetních standardů a orientaci v daňové legislativě
- Uživatelskou znalost účetních softwarů a pokročilou práci v MS Excel
- Zkušenost s nastavováním procesů nebo implementací účetních systémů vítána
- Samostatnost, spolehlivost a schopnost plánovat si vlastní práci
Co vás rychle posune mezi nejzajímavější kandidáty?
- Zkušenost s převodem účetnictví z externího na interní
- Aktivní přístup k digitalizaci a automatizaci procesů
- Komunikativní a partnerský přístup k vedení i kolegům
Co vám můžeme nabídnout?
- Spolupráci na nastavení interních účetních procesů podle nejlepších standardů
- Přímou spolupráci s finančním ředitelem
- Malý a přátelský tým české společnosti s mezinárodním přesahem
- Po zapracování možnost flexibilní kombinace práce z kanceláře a home office
- 5+1 týdnů dovolené ročně
- Firemní benefity: příspěvek na MultiSport kartu, stravenkový paušál, paušální příspěvek na home-office, možnost koinvestování po boku společnosti a klientů za zvýhodněných podmínek
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.