banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

OFFICE SPECIALIST /administrativní specialista

Méně než týden

MG POWER a.s.

Vlněna 526/1, Brno-Trnitá

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Rozjezd zcela nového projektu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Zdravotní volno/sickdays, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Elektrotechnika a energetika, Administrativní pracovník, Office Manager


O pozici

Do energetické společnosti, která se specializuje na komplexní řešení v oblasti energetiky, s důrazem na udržitelnost a inovace, hledáme novou posilu do týmu, která pomůže s přípravou a administrací technické části našeho portfolia SVR projektů.

Zaměřujeme se na systémy, které zajišťují spolehlivost a energetickou nezávislost pro širokou škálu klientů. Mezi hlavní pilíře, na kterých stavíme, patří spolehlivost, kvalita a nadstandardní služby Sídlo společnosti:

Místo práce: Brno/ Business Park Vlněná

Koho hledáme/ Co požadujeme:

  • Sředoškolské vzdělání s maturitou minimálně, ideálně se zaměřením: ekonomika, finance či elektrotechnika, praxe vítána.
  • Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti.
  • Dobrá znalost MS Office, technická zdatnost.
  • Alespoň základní znalost AJ výhodou (e-maily nebo telefonní hovory v AJ)
  • Orientace a schopnosti čtení technické projektové dokumentace
  • Smysl pro detail, příjemné vystupování
  • Proaktivita a učit se nové věci
  • Pracovní flexibilita
  • ŘP skupiny B
  • Pozitivně naladěného člověka

Co nabízíme:

  • Využití Vašich znalostí, zkušeností a osobních dovedností v ryze české energetické společnosti se stabilním postavením na trhu
  • Konstantní mzdu bez závislosti na získaných zakázkách, po zapracování možnost platového růstu
  • Dlouhodobou spolupráci
  • Práce plný pracovní úvazek
  • Pracovní doba PO – PÁ
  • Minimum Home Office
  • Mobilní telefon, notebook, 4 týdny dovolené, 2 sick days, příspěvek na kartu Multisport.
  • Skvělé zázemí silné společnosti

Co obnáší tato práce:

  • Zajištění chodu kanceláře v případě nepřítomnosti Office Manažera
  • Příprava obchodních nabídek, návrhy produktových řešení a jejich prezentace u zákazníků
  • Podílení se na přípravě rozpočtů pro výběrová řízení a kompletace nabídky
  • Komunikace u dotčenými úřady
  • Tvorba zákaznického portfolia a následná zákaznická péče
  • Aktivní komunikace s realizačními týmy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.