OFFICE SPECIALIST /administrativní specialista
Méně než týden
MG POWER a.s.
Vlněna 526/1, Brno-Trnitá
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Rozjezd zcela nového projektu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, 13. plat, Zdravotní volno/sickdays, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Elektrotechnika a energetika, Administrativní pracovník, Office Manager
O pozici
Do energetické společnosti, která se specializuje na komplexní řešení v oblasti energetiky, s důrazem na udržitelnost a inovace, hledáme novou posilu do týmu, která pomůže s přípravou a administrací technické části našeho portfolia SVR projektů.
Zaměřujeme se na systémy, které zajišťují spolehlivost a energetickou nezávislost pro širokou škálu klientů. Mezi hlavní pilíře, na kterých stavíme, patří spolehlivost, kvalita a nadstandardní služby Sídlo společnosti:
Místo práce: Brno/ Business Park Vlněná
Koho hledáme/ Co požadujeme:
- Sředoškolské vzdělání s maturitou minimálně, ideálně se zaměřením: ekonomika, finance či elektrotechnika, praxe vítána.
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti.
- Dobrá znalost MS Office, technická zdatnost.
- Alespoň základní znalost AJ výhodou (e-maily nebo telefonní hovory v AJ)
- Orientace a schopnosti čtení technické projektové dokumentace
- Smysl pro detail, příjemné vystupování
- Proaktivita a učit se nové věci
- Pracovní flexibilita
- ŘP skupiny B
- Pozitivně naladěného člověka
Co nabízíme:
- Využití Vašich znalostí, zkušeností a osobních dovedností v ryze české energetické společnosti se stabilním postavením na trhu
- Konstantní mzdu bez závislosti na získaných zakázkách, po zapracování možnost platového růstu
- Dlouhodobou spolupráci
- Práce plný pracovní úvazek
- Pracovní doba PO – PÁ
- Minimum Home Office
- Mobilní telefon, notebook, 4 týdny dovolené, 2 sick days, příspěvek na kartu Multisport.
- Skvělé zázemí silné společnosti
Co obnáší tato práce:
- Zajištění chodu kanceláře v případě nepřítomnosti Office Manažera
- Příprava obchodních nabídek, návrhy produktových řešení a jejich prezentace u zákazníků
- Podílení se na přípravě rozpočtů pro výběrová řízení a kompletace nabídky
- Komunikace u dotčenými úřady
- Tvorba zákaznického portfolia a následná zákaznická péče
- Aktivní komunikace s realizačními týmy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.