banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Samostatná hlavní účetní

Pořád hledají

D A S spol. s r. o.

Nádražní 2293, Frýdek-Místek-Frýdek

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Hlavní účetní, Účetní


O pozici

Tato pozice je vhodná pro ženu i muže na plný úvazek.

Do svého týmu hledáme kolegu / kolegyni, který bude mít pod palcem kompletní účetnictví a bude partnerem vedení. Hledáme osobnost, nejen pozici. Umíte si poradit v každé situaci a zachovat klid i ve špičce? Potřebujeme, aby věci šlapaly tak, jak mají. Pokud to máte stejně, hledáme právě vás.

Jak si vás představujeme...

  • máte praxi v oblasti vedení celého účetnictví vč. DPH a intrastatu,
  • umíte si udělat pořádek v číslech i lidech (umíte říct „ne“ nekorektnímu postupu),
  • hravě si poradíte s podvojným účetnictvím,
  • jste samostatný a systémový člověk, který se řídí heslem „třikrát měř a jednou řež“,
  • v xls a doc jste jako doma a nedělají vám problémy rychlé tabulky a grafy,
  • ovládáte účetní a daňové předpisy a umíte je uplatnit v praxi,
  • máte zkušenosti s účetními software, ideálně K2.

Co bude vaším úkolem?

  • evidence a účtování přijatých daňových, podkladních a interních dokladů,
  • vystavování vydaných faktur,
  • evidence nedokončené a odvedené výroby,
  • kontrola vnitropodnikového účtování nákladů na zakázky,
  • evidence majetku, zpracovávání odpisů majetku,
  • ekonomické rozbory realizovaných zakázek,
  • zpracovávání daňových přiznání (DPPO, silniční daň atd.),
  • zpracovávání DPH, kontrolního hlášení a intrastatu,
  • měsíční a roční závěrky, inventarizace, časové rozlišování, rezervy,
  • komunikace s úřady a auditorem/daňovým poradcem,
  • příprava reportů a ostatních činnosti dle pokynů vedení.

Co vám u nás bude dělat radost?

  • jsme malá česká firma, kde se každý zná s každým, pracujeme proto v přátelském duchu,
  • nabízíme flexibilní pracovní dobu, v kanceláři byste měl/a být v době 7:00 – 13:00, zbytek pracovní doby si můžete naplánovat sám,
  • přispějeme vám na životní pojištění a na obědy, které nám dováží místní restaurace,
  • nabízíme kávu, co opravdu probudí, a občas i něco dobrého k ní,
  • po prvním roce u nás získáte navíc 1 týden zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna,
  • naše kanceláře jsou v krásné historické budově ve Frýdku-Místku blízko vlakového nádraží,
  • budete mít dobrý pocit z toho, že naše práce má smysl a budoucnost, a to není málo,
  • získáte benefit kartu a mobilní telefon.

Ano, rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme, zda jsme pro ně u nás našli zajímavou pozici. Napište nám.

Těšíme se na vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.