Samostatná hlavní účetní
Pořád hledají
D A S spol. s r. o.
Nádražní 2293, Frýdek-Místek-Frýdek
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Fakturant/fakturantka, Hlavní účetní, Účetní
O pozici
Tato pozice je vhodná pro ženu i muže na plný úvazek.
Do svého týmu hledáme kolegu / kolegyni, který bude mít pod palcem kompletní účetnictví a bude partnerem vedení. Hledáme osobnost, nejen pozici. Umíte si poradit v každé situaci a zachovat klid i ve špičce? Potřebujeme, aby věci šlapaly tak, jak mají. Pokud to máte stejně, hledáme právě vás.
Jak si vás představujeme...
- máte praxi v oblasti vedení celého účetnictví vč. DPH a intrastatu,
- umíte si udělat pořádek v číslech i lidech (umíte říct „ne“ nekorektnímu postupu),
- hravě si poradíte s podvojným účetnictvím,
- jste samostatný a systémový člověk, který se řídí heslem „třikrát měř a jednou řež“,
- v xls a doc jste jako doma a nedělají vám problémy rychlé tabulky a grafy,
- ovládáte účetní a daňové předpisy a umíte je uplatnit v praxi,
- máte zkušenosti s účetními software, ideálně K2.
Co bude vaším úkolem?
- evidence a účtování přijatých daňových, podkladních a interních dokladů,
- vystavování vydaných faktur,
- evidence nedokončené a odvedené výroby,
- kontrola vnitropodnikového účtování nákladů na zakázky,
- evidence majetku, zpracovávání odpisů majetku,
- ekonomické rozbory realizovaných zakázek,
- zpracovávání daňových přiznání (DPPO, silniční daň atd.),
- zpracovávání DPH, kontrolního hlášení a intrastatu,
- měsíční a roční závěrky, inventarizace, časové rozlišování, rezervy,
- komunikace s úřady a auditorem/daňovým poradcem,
- příprava reportů a ostatních činnosti dle pokynů vedení.
Co vám u nás bude dělat radost?
- jsme malá česká firma, kde se každý zná s každým, pracujeme proto v přátelském duchu,
- nabízíme flexibilní pracovní dobu, v kanceláři byste měl/a být v době 7:00 – 13:00, zbytek pracovní doby si můžete naplánovat sám,
- přispějeme vám na životní pojištění a na obědy, které nám dováží místní restaurace,
- nabízíme kávu, co opravdu probudí, a občas i něco dobrého k ní,
- po prvním roce u nás získáte navíc 1 týden zasloužené dovolené a 2 dny zdravotního volna,
- naše kanceláře jsou v krásné historické budově ve Frýdku-Místku blízko vlakového nádraží,
- budete mít dobrý pocit z toho, že naše práce má smysl a budoucnost, a to není málo,
- získáte benefit kartu a mobilní telefon.
Ano, rádi o vás uslyšíme! Pečlivě čteme každý životopis a všem odpovídáme, zda jsme pro ně u nás našli zajímavou pozici. Napište nám.
Těšíme se na vás!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.