Vedoucí oddělení finanční účtárny a rozpočtu
Pořád hledají
Zdravotnická záchranná služba Středočeského kraje, příspěvková organizace
Vančurova 1544, Kladno
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Bakalářské
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Ekonom, Financial Controller, Finanční ředitel/manažer, Finanční účetní, Hlavní účetní, Vedoucí odboru/oddělení
O pozici
Vedoucí oddělení finanční účtárny a rozpočtu
Hledáme zkušeného odborníka/odbornici v oblasti účetnictví a rozpočtu, který převezme zodpovědnost za vedení oddělení. Nabízíme stabilní zázemí krajské příspěvkové organizace, odpovědnou a pestrou práci a možnost podílet se na řízení hospodaření organizace s celokrajskou působností.
Co vás čeká?
Účetnictví a závěrky
- metodické vedení účetnictví organizace, stanovování postupů účtování a harmonogramů účetních závěrek a inventur
- organizace a koordinace měsíčních, čtvrtletních a ročních závěrek, včetně předávání výkazů státu (CSÚIS) a zřizovateli
- nastavení a správa účetního systému
Rozpočet a hospodaření
- odpovědnost za zpracování rozpočtu organizace, jeho čerpání a pravidelný reporting vedení i zřizovateli
- tvorba rozborů hospodaření, pololetních komentářů a dalších podkladů pro vedení a potřeby zřizovatele
- metodické vedení v oblasti rozpočtu a analýza finančních rizik
Kontroly, audity a daně
- příprava podkladů pro inventarizace, finanční kontroly, externí audity a daňová přiznání (vyjma FO)
- koordinace spolupráce s auditory, daňovými poradci a dalšími partnery
Řízení týmu a komunikace
- vedení a koordinace činností oddělení finanční účtárny a rozpočtu
- úzká spolupráce se zřizovatelem, ostatními útvary organizace a externími institucemi
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- praxi v oblasti účetnictví a rozpočtu min. 5 let, z toho alespoň 2 roky na vedoucí či samostatné pozici
- znalost českých účetních standardů a souvisejících právních předpisů, zkušenosti s účetní závěrkou
- praktickou zkušenost s tvorbou a sledováním rozpočtu, reportingem a finančními kontrolami
- uživatelskou znalost účetních softwarů a MS Office (Excel – pokročilá úroveň)
- organizační a manažerské schopnosti, samostatnost, zodpovědnost a analytické myšlení
- výhodou: zkušenost z prostředí příspěvkové organizace či veřejné správy
Co nabízíme?
- stabilní zaměstnání v organizaci s jasným posláním
- plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 12
- osobní příplatek podle praxe + kvartální odměny za výsledky
- stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření, kartu Multisport a další benefity z FKSP
- podporu vzdělávání a prostor pro vlastní iniciativu
Nástup dle dohody.
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.