Pracovník zákaznické podpory (m/ž)
Méně než 2 týdny
Activity Prague s.r.o.
Lublaňská 1729/23, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Telekomunikace, Administrativa, Pracovník call centra
O pozici
Baví tě pomáhat a dělat radost prostřednictvím skvělých zážitků? Dělá ti radost mluvit s lidmi a nevadí ti ani administrativa? Zvládneš to i v angličtině? Tak přesně tebe chceme.
Tahle práce se neobejde bez lidí, kteří se nebojí máknout, ale zároveň jim nechybí dobrá nálada a smysl pro humor. Jsme mladá parta, která se věnuje eventům v oblasti sportovně rekreačních zážitků a zakládáme si na osobním a přátelském přístupu.
„Ahoj, jsem Bára, momentálně hledám posilu k sobě do týmu zákaznické podpory. Zaujalo tě to a chceš se stát naší součástí? Tak pokračuj ve čtení.“ 😊
Co tě čeká?
Denně se u nás postaráš o mnoho zejména zahraničních klientů, kteří potřebují poradit a inspirovat, aby maximálně využili naše služby.
- Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a mailu.
- Odpovídání na dotazy, zpracovávání objednávek a rezervace dohodnutých termínů, řešení stížnosti a požadavků.
- Zároveň budeš administrativní a organizační podporou mezi klienty a instruktory nebo koordinátory jednotlivých akcí.
- Provoz linky 7 dní v týdnu v čase 9-20 hodin
Co u nás využiješ?
- Zkušenost v rámci zákaznické podpory nebo podobné pozice
- Dobrou znalost angličtiny a češtiny (mluvená i psaná). Většinu dne komunikujeme v angličtině telefonicky.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na počítači
- Komunikativnost, orientaci na zákazníka, profesionální vystupování a odolnost vůči stresu
- Zároveň se ti budou hodit empatie, trpělivost, dobré organizační schopnosti a také týmovost.
Jak to bude vypadat, až nastoupíš?
Každý nováček u nás prochází vstupním školením a má k ruce mentora. Naučíš se tam všechno, co jako člověk na podpoře budeš potřebovat – vést rozhovor se zákazníkem, vystupovat jako profík, chovat se prozákaznicky, umět nabídnout klientovi alternativy, ale i zvládat krizové situace.
Co pro tebe máme my?
Příjemné pracovní prostředí a zázemí přátelského kolektivu
Klidnou kancelář v blízkosti metra I. P. Pavlova
Možnost home office (max 2 dny v týdnu při plném úvazku)
Aktivní využití cizích jazyků na denní bázi
Možnost dohodnout si pracovní dny dle individuálních potřeb
Zajímavé finanční ohodnocení
Firemní notebook a telefon
Zaměstnanecké slevy na firemní produkty
Úvazek:
Plný i částečný (minimálně poloviční)
Forma:
HPP / IČO /
Odměna:
25-40 tisíc dle zkušeností
Je to pozice přesně pro tebe? Tak nám pošli svůj životopis v češtině i angličtině a my se s tebou rádi potkáme nejdřív na telefonickém rozhovoru a poté osobně. Těšíme se na tebe. 😊
Bára Nesetová, vedoucí zákaznické podpory
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.