Operations Officer
2 dny
KK INVESTMENT PARTNERS, a.s.
Mariánské náměstí 159/4, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Vyšší odborné
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Bankovní specialista, Finanční poradce, Investiční specialista, Specialista treasury, Financial Controller
O pozici
Naše společnost KK INVESTMENT PARTNERS, a.s. je obchodníkem s cennými papíry s více jak dvacetiletou zkušeností na kapitálovém trhu. Zaměřujeme se na distribuci podílových fondů od renomovaných zahraničních správců. Do oddělení Back office zabývající se zpracování klientských transakcí s cennými papíry, administrací klientů a jejich požadavků a v neposlední řadě také regulatorním reportingem hledáme dynamickou posilu, která se bude podílet na spolehlivém chodu Back office.
Náplň práce je rozmanitá. Pracovník na této pozici:
- se podílí na zajištění zpracování obchodování s cennými papíry, zejména pak zpracování ocenění cenných papírů, kontrole plateb a případně řešení nespárovaných plateb.
- kontroluje provedení automatických úloh, kontrola transakcí a řešení případných automaticky nezpracovaných transakcí. Součástí může být i komunikace se zahraniční protistranou v anglickém jazyce (převážně písemnou formou).
- spolupodílí se na agendě administrace klientů, která mimo jiné obsahuje kontrolu nových smluv, řešení některých klientských požadavků a změn, jehož součástí může být i komunikace s naším klientským kontaktním centrem nebo písemná komunikace s klientem v českém jazyce.
- spolupracuje na administraci distribuční sítě
- podílí se na regulatorním reportingu
- součástí rozmanité práce může být i testování nových funkcionalit našeho informačního systému a návrhy na jeho zlepšení.
- významnou část činností budete zpracovávat v našem hlavním informačním systému, ale Vaším pomocníkem bude i MS Excel, který vám bude nápomocen při kontrolních činnostech.
Co očekáváme:
- pečlivost, spolehlivost, iniciativu a obezřetnostní přístup je základ pro práci ve finanční instituci
- analytické a logické myšlení Vám umožní vidět souvislosti a správně se rozhodnout při řešení denních úkolů
- znalost MS Excel na úrovni pokročilého uživatele Vám usnadní a zefektivní kontrolní činnosti
- rodilý mluvčí ČJ zvládne snadno písemnou komunikaci s klienty
- znalost AJ (písemně) bude zapotřebí při občasné komunikaci se zahraniční protistranou
- výhodou je předchozí praxe ve finanční instituci (není podmínkou)
Nabízíme:
- odpovídající mzdu
- zajímavou nabídku zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na penzijní pojištění, stravenkový paušál, příspěvek na sport)
- příjemný kolektiv
- sídlo přímo v historickém centru Prahy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.