banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Operations Officer

2 dny

KK INVESTMENT PARTNERS, a.s.

Mariánské náměstí 159/4, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Vyšší odborné

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Bankovní specialista, Finanční poradce, Investiční specialista, Specialista treasury, Financial Controller


O pozici

Naše společnost KK INVESTMENT PARTNERS, a.s. je obchodníkem s cennými papíry s více jak dvacetiletou zkušeností na kapitálovém trhu. Zaměřujeme se na distribuci podílových fondů od renomovaných zahraničních správců. Do oddělení Back office zabývající se zpracování klientských transakcí s cennými papíry, administrací klientů a jejich požadavků a v neposlední řadě také regulatorním reportingem hledáme dynamickou posilu, která se bude podílet na spolehlivém chodu Back office.

Náplň práce je rozmanitá. Pracovník na této pozici:

  • se podílí na zajištění zpracování obchodování s cennými papíry, zejména pak zpracování ocenění cenných papírů, kontrole plateb a případně řešení nespárovaných plateb.
  • kontroluje provedení automatických úloh, kontrola transakcí a řešení případných automaticky nezpracovaných transakcí. Součástí může být i komunikace se zahraniční protistranou v anglickém jazyce (převážně písemnou formou).
  • spolupodílí se na agendě administrace klientů, která mimo jiné obsahuje kontrolu nových smluv, řešení některých klientských požadavků a změn, jehož součástí může být i komunikace s naším klientským kontaktním centrem nebo písemná komunikace s klientem v českém jazyce.
  • spolupracuje na administraci distribuční sítě
  • podílí se na regulatorním reportingu
  • součástí rozmanité práce může být i testování nových funkcionalit našeho informačního systému a návrhy na jeho zlepšení.
  • významnou část činností budete zpracovávat v našem hlavním informačním systému, ale Vaším pomocníkem bude i MS Excel, který vám bude nápomocen při kontrolních činnostech.

Co očekáváme:

  • pečlivost, spolehlivost, iniciativu a obezřetnostní přístup je základ pro práci ve finanční instituci
  • analytické a logické myšlení Vám umožní vidět souvislosti a správně se rozhodnout při řešení denních úkolů
  • znalost MS Excel na úrovni pokročilého uživatele Vám usnadní a zefektivní kontrolní činnosti
  • rodilý mluvčí ČJ zvládne snadno písemnou komunikaci s klienty
  • znalost AJ (písemně) bude zapotřebí při občasné komunikaci se zahraniční protistranou
  • výhodou je předchozí praxe ve finanční instituci (není podmínkou)

Nabízíme:

  • odpovídající mzdu
  • zajímavou nabídku zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na penzijní pojištění, stravenkový paušál, příspěvek na sport)
  • příjemný kolektiv
  • sídlo přímo v historickém centru Prahy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.