Samostatná/ý juniorní účetní
Jen pár hodin
Nadační fond Memento Mori
Hlinky 995/70, Brno-Staré Brno
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Rozjezd zcela nového projektu, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Bankovnictví a finanční služby, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Recepční, Fakturant/fakturantka, Finanční účetní, Účetní
O pozici
Nadační fond Memento Mori je právnická osoba se sídlem v Brně založená v roce 2024. Cílem nadačního fondu je chránit a efektivně spravovat rodinný majetek vložený do fondu včetně případné distribuce části majetku podle předem stanovených pravidel beneficientům. Malý kolektiv Nadačního fondu Memento Mori je složen z profesionálů ve svém oboru, kteří se identifikovali s filozofií otce zakladatele nadačního fondu a zavázali se podporovat rozvoj a dlouhodobé zhodnocování majetku nadačního fondu pro další generace, vzájemně se podporovat, ctít morální zásady, rodinu, pomáhat potřebným, neustále rozvíjet sám sebe a tento postoj předávat dalším generacím.
Kolektiv Nadačního fondu Memento Mori hledá mezi sebe samostatnou/ného juniorní/ho účetní/ho, se smyslem pro pořádek a detail.
VAŠE ODPOVĚDNOSTI:
- formální kontrola, zadávání a účtování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci
- spolupráce při přípravě podkladů pro audit a kontroly
- úzká spolupráce se seniorní účetní a s dalšími spolupracovníky
- příprava podkladů pro sestavení daňových, mzdových a jiných hlášení
- příprava podkladů pro sestavení statistických výkazů a hlášení
- příprava podkladů pro sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek včetně měsíčních a ročních reportů dle požadavků vedení firmy
- spolupráce při zajištění každodenního chodu kanceláře (telefony, korespondence, kancelářský materiál a kancelářská technika, archiv, vedení spisové agendy, mzdové a smluvní dokumentace)
NAŠE NABÍDKA:
- smysluplná práce v české firmě s českým vlastníkem
- příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
- spolupráce v malém kolektivu profesionálů založená na vzájemné důvěře, ploché organizační struktuře v příjemném pracovním prostředí provoněném vzduchem ze zahrady a kvalitní kávou
- každodenní spolupráce s daňovým poradcem
- 5 týdnů dovolené
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- místo výkonu práce Brno v blízkosti brněnského výstaviště
- nástup ihned, příp. dle dohody
VÁŠ PROFIL:
- ukončené SŠ/VŠ ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici 1 rok
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- samostatnost, spolehlivost, důvěryhodnost, důslednost a aktivní přístup k práci
- výborná znalost češtiny a/nebo slovenštiny
- orientace v českých účetních a daňových předpisech
- uživatelská úroveň práce s PC v MS Office a se systémem POHODA
- znalost němčiny, příp. angličtiny výhodou.
Pokud Vás naše nabídka oslovila, splňujete kvalifikační předpoklady a máte zájem o účast ve výběrovém řízení, prosím, zašlete nám Váš životopis včetně krátkého motivačního dopisu. Těšíme se na setkání s Vámi.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.