Ředitel/ředitelka Habrovanského zámku, P.O.
Jen pár hodin
Jihomoravský kraj
Habrovany 1
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní školka, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Zařazené
Státní a veřejná správa, Zdravotnictví a sociální péče, Ředitel instituce
O pozici
Změna začíná u vedení. Staňte se klíčovou osobností proměny péče.
Domov pro osoby se zdravotním postižením Habrovanský zámek, příspěvková organizace, prochází komplexním procesem transformace pobytových služeb, směřujícím k moderním, komunitně orientovaným formám podpory, které kladou důraz na důstojnost, individuální přístup a plnohodnotné začlenění klientů do společnosti.
Hledáme vizionářskou a hodnotově ukotvenou osobnost, která se nebojí změn, dokáže motivovat tým, strategicky plánovat a zároveň má hluboké porozumění sociálním službám a potřebám osob se zdravotním postižením.
Koho hledáme?
Někoho, kdo:
má zkušenosti s vedením lidí a organizací – ideálně v sociálních nebo příbuzných službách
umí strategicky uvažovat a přeměňovat vize v konkrétní kroky
vnímá klienty jako partnery na cestě k větší samostatnosti a svobodě
má vizi, odvahu a odpovědnost vést příspěvkovou organizaci Jihomoravského kraje v souladu s moderními trendy sociální péče
zvládne nastavit nové procesy, udržet kvalitu a komunikovat změnu navenek i dovnitř
má vysokou míru empatie, odolnosti vůči stresu a schopnost vést tým v období změn
Co bude náplní Vaší práce?
vedení organizace poskytující pobytové služby lidem s mentálním a kombinovaným postižením
řízení celého procesu transformace (strategické i praktické kroky)
motivace a vedení zaměstnanců v období změn
komunikace s klienty, jejich rodinami, veřejností i zřizovatelem
odpovědnost za provoz, rozpočet a další činnosti organizace
Co požadujeme?
řádně ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
vítána minimálně tříletá praxe ve vedoucí pozici (v oblasti sociálních služeb výhodou)
orientaci v legislativě sociálních služeb a znalost principů transformace
komunikační a organizační dovednosti, psychickou odolnost, hodnotový rámec
trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
Co nabízíme?
klíčovou roli v procesu transformace zařízení s podporou zřizovatele
možnost reálně ovlivnit podobu a kvalitu sociálních služeb ve prospěch klientů
stabilní pracovní zázemí, profesní podporu a možnost dalšího vzdělávání
stabilní zázemí organizace s dlouholetou tradicí
Obsah přihlášky:
písemná koncepce s návrhem vlastní vize transformace a vedení organizace
název pracovního místa a označení zařízení, v němž má být vedoucí pracovní místo vykonáváno
ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom i vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, případně dodatek k diplomu
strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech
výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vedoucího pracovního místa
datum a vlastnoruční podpis uchazeče
Doplňující informace:
součástí výběrového řízení může být i psychologické testování uchazečů/uchazeček
předpokládaný nástup do funkce: 1. prosince 2025, případně dle vzájemné dohody
platová třída 13., + osobní ohodnocení
platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 24.9.2025, tj. v této lhůtě
zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
Krajský úřad Jihomoravského kraje
odbor kancelář ředitele
oddělení personální
Mgr. Veronika Vyoralová
Žerotínovo nám. 449/3
601 82 Brno
podané osobně na podatelnu úřadu na výše uvedené adrese
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty úřadu
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky úřadu: x2pbqzq).
Informace pro uchazeče:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno IČO: 70888337) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před jmenováním na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.