banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Referent technického a bytového oddělení

Včerejší

Podzimní LB s.r.o.

nám. Soukenné 121/1, Liberec IV-Perštýn

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Referent


O pozici

Abychom mohli pronajímat portfolio nemovitostí, potřebujeme do našeho týmu správy v Liberci sympatickou/sympatického, organizačně schopnou/schopného a komunikativní/ho kolegu, která/ý bude důležitou administrativní a technickou podporou týmu.

Naše nová kolegyně/nový kolega bude mít na svých bedrech zejména:

• Správu bytů a společných prostor bytových jednotek (udržování obsazenosti, opravy a servis, podporu klientů a komunikaci se zákazníky, smluvní agendu, a další)

• Správa technický záležitostí, hledání a realizace řešení

• Administrativu spojenu s bytovými jednotkami, jako jsou nájemní smlouvy, přihlášení/odhlášení energií, předání/převzetí bytů, přehledy a roční vyúčtování

• Komunikaci s dodavateli služeb a energií (elektřina, plyn, voda, úklid, telekomunikace, periodické kontroly v objektech, …)

• Vybírání nájemného a správa finančních prostředků

• Další činnosti spojeny s podpůrnou administrativou vůči zákazníkům

• Spolupráce s kolegy na současných projektech včetně zavádění nových systémů

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• Minimálně středoškolské vzdělání v oblasti administrativy, obchodní činnosti nebo vzdělání technického charakteru
• Praktickou znalost zpracovávání smluv a administrativní činnosti

• Praktické zkušenosti z technické správy budov
• Loajálnost vůči zaměstnavateli, pečlivost, organizační schopnosti a týmový hráč

• Samostatnost

• Příjemné vystupování (osobně a telefonicky)
• Komunikační a vyjednávací schopnosti, nebát se jednat s nespokojenými klienty
• Odolnost vůči stresu, schopnost práce pod tlakem
• Znalost práce na PC (MS WORD, EXCEL, OUTLOOK, popř. další)
• Znalost práce s bytovým systémem IDES (domovní evidenční systém) je velkou výhodou

• Časová flexibilita, ochota učit se nové věci

Co musí vhodní uchazeči nutně umět a ovládat? Uveďte skutečně jen to, na čem trváte — stává se, že lidé neodpovídají na inzeráty, u kterých nesplňují všechny požadavky na 100 procent.

Činnosti, na kterých budete konkrétně pracovat:


• Komunikace s klienty (nájemci bytových jednotek)
• Administrativa spojená s převzetím bytu
• Zabezpečení technické stránky správy bytů a údržba

• Kontrola toho, aby klient měl zaplacené všechny závazky a nemovitosti byly v dobrém technickém stavu, hlavní bod kontaktu pro technické poruchy
• Fyzické převzetí bytu včetně sepsání předávacího protokolu (a vytvoření fotodokumentace)

• Kontrola stavu předávaného bytu, zaevidování zjištěných vad, nutných oprav a stavu měřičů energií
• Příprava podkladů pro přehlášení měřících zařízení
• Komunikace s oddělením správy a pronájmu
• Zajištění ad hoc úkolů v oddělení správy nemovitostí
• Skenování a zakládání dokumentů do systému
• Příprava vyúčtování služeb a generování dat ze sytému
• Kompletace smluvních dokumentací (smlouvy, dodatky ke smlouvám)

• Kontrola vybavení bytových jednotek
• Doplňování příslušenství do bytových jednotek

• Zpřístupnění bytových jednotek pro technickou údržbu

• Bezúhonnost (čistý rejstřík trestů)

Co Vám za dobře odvedenou práci nabízíme?

• Jedinečná příležitost nastoupit do nového týmu a možnost dalšího růstu
• Zázemí silné společnosti na trhu nemovitostí s více než 30letou tradicí
• Možnost získat informace a pronájmu a správě nemovitostí
• 5 týdnů dovolené

Úzká spolupráce s managmentem společnosti.

Informace o pozici:
Nástup možný ihned

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou – 1 rok (poté možné prodloužení)

Benefity: Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, příspěvek na dopravu, stravenky/příspěvek na stravování, ubytování/příspěvek na ubytování

Pokud Vás tato pracovní nabídka zaujala, prosím, zašlete nám své CV s fotografií a kontaktními údaji.

Odpovídat budeme pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.