banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Supply Chain Manager

Jen pár hodin

WOCO STV s.r.o.

Jasenice 2088, Vsetín

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Auto i pro soukromé účely, 13. plat, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Ekonomika a podnikové finance, Nákup, Logistik, Nákupčí, Ředitel/manažer logistiky, Supply Chain Specialist, Ekonom, Ředitel/manažer nákupu


O pozici

Hledáme zkušeného Supply Chain Managera, který bude mít klíčovou roli v řízení dodavatelského řetězce v rámci naší nadnárodní společnosti.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Řízení dodavatelského řetězce od nákupu po distribuci v rámci automotive výroby
  • Koordinace logistických toků mezi výrobními závody, sklady, dodavateli a zákazníky
  • Optimalizace procesů v oblasti logistiky, nákupu a skladového hospodářství
  • Implementace strategií pro zvyšování efektivity, snižování nákladů a zajištění kvality dodávek
  • Vedení týmu a spolupráce napříč odděleními
  • Práce s ERP systémy a využití dat pro rozhodování
  • Reporting klíčových ukazatelů výkonnosti vedení společnosti

Jaké znalosti a dovednosti budete potřebovat?

  • Vysokoškolské vzdělání (ideálně v oblasti logistiky, ekonomie, techniky nebo managementu)
  • Minimálně 5 let zkušeností na obdobné pozici v automotive nebo výrobní společnosti
  • Znalost systémů automatizace logistiky a trendů Průmysl 4.0
  • Znalost principů lean managementu, řízení zásob a nákupních procesů
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Zkušenost s vedením týmu a projektovým řízením
  • Pokročilá znalost anglického jazyka (denní komunikace v mezinárodním prostředí)
  • Znalost práce s ERP systémy
  • Němčina výhodou

Co Vám za to můžeme nabídnout?

  • Dlouhodobé uplatnění v nadnárodní firmě
  • Zajímavou a pestrou práci v přátelském kolektivu
  • Příležitost k dalšímu vzdělávání a profesnímu rozvoji
  • 5 týdnů dovolené a 7,5 hodinová pracovní doba
  • Poukázky na volnočasové aktivity v hodnotě 6.000 Kč ročně
  • Věrnostní bonus až 12.000 Kč dle odpracovaných let
  • Pravidelné roční bonusy a odměny odpovídající 13. platu (dle hospodaření společnosti)
  • Příspěvek na firemní stravování

Zaujala vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.