asistentka / asistent
Dnešní
OMEGA ESTATE s.r.o.
Olbrachtova 1980/5, Praha-Krč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 55 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Asistent/asistentka, Office Manager, Obchodní asistent, Realitní makléř
O pozici
Tato pozice je ideální pro realitního makléře, kterého už nebaví neustálý tlak na výkon a hledá větší jistotu a stabilitu, nebo pro zkušenou asistentku z realitky, která se chce posunout blíže k obchodům a převzít více odpovědnosti.
Co vás čeká:
budete mít klíčovou roli při zajišťování realitních investic i klasické realitní činnosti. Čeká vás práce na zajímavých obchodech s velkou mírou samostatnosti a odpovědnosti.
Vaše hlavní činnosti budou zahrnovat:
vyhodnocování nabídek a poptávek,
přípravu podkladů pro jednání, psaní nabídek a tržních analýz,
komunikaci s kupujícími a prodávajícími včetně filtrování dotazů,
plánování a realizaci prohlídek nemovitostí,
správu a aktualizaci inzerce, přípravu textů a podkladů pro marketing,
práci s databázemi a registry (katastr, insolvenční rejstřík, evidence exekucí),
koordinaci externích služeb (fotografové, odhadci, geodeti, stavební firmy),
podporu při přípravě smluv a komunikaci s právníky, notáři či bankami,
sledování termínů a procesů, přípravu předávacích protokolů,
evidenci a archivaci dokumentů i základní finanční přehledy investic,
monitoring trhu a konkurence.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
dochvilnost a spolehlivost,
časovou flexibilitu,
prokazatelné zkušenosti v realitách nebo v intenzivní práci s klienty,
reprezentativní vystupování a schopnost budit důvěru,
výborný písemný i mluvený projev,
základní orientaci v právních a finančních pojmech (smlouvy, katastr, zástavy, hypotéky),
digitální gramotnost (Excel, MS Teams, sociální sítě),
organizační schopnosti (hlídání termínů, plánování, příprava itinerářů),
řidičský průkaz a ochotu cestovat,
preciznost, pořádek v práci a cit pro detail,
schopnost jednat klidně, s respektem a nekonfliktně,
upravený vzhled a dobrý vkus,
proaktivní přístup – nejen plnit úkoly, ale i přicházet s návrhy,
diskrétnost a loajalitu.
Výhodou bude, pokud budete umět:
zkušenost s tvorbou marketingových podkladů (inzerce, texty, fotografie),
práci se specializovanými databázemi a registry,
orientaci v procesech financování nemovitostí (hypotéky, úvěry),
základní znalost finanční analýzy investic,
zkušenost s koordinací externích dodavatelů a služeb,
schopnost rychle se zorientovat v nových digitálních nástrojích.
Co vám můžeme nabídnout:
spolupráci na projektech v oblasti realitních investic,
možnost dlouhodobého a stabilního pracovního vztahu,
prostor pro samostatnost a realizaci vlastních nápadů,
férový přístup a důraz na profesionalitu,
osobní rozvoj díky práci v prostředí, kde se rychlost, preciznost a profesionalita berou jako samozřejmost,
možnost stát se klíčovou součástí menšího, efektivního týmu, kde se vaše práce skutečně projeví.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.