Specialista technické podpory / Asistent vedení
Méně než 2 týdny
DHO s.r.o.
Cejl 53/115, Brno-Zábrdovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
24 000 - 36 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie
Vzdělání
Základní
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Základní)
Vhodné pro
Absolvent, Uprchlíky z Ukrajiny
Zařazené
Administrativa, Auto - moto, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Autoelektrikář, Automechanik, Pracovník help desku
O pozici
Jsme firma, která už více než 10 let provozuje systém pro sledování vozidel pomocí GPS, automatické vedení knihy jízd a nabízí prodej databází. Hledáme kolegu, jenž bude podle aktuálních priorit řešit technickou podporu, obstarávat všeobecnou administrativu a pomáhat vedení i obchodu se vším, co je zrovna potřeba. Bez dobré práce na PC a ochoty učit se novým technologiím se neobejdete. Jsme menší tým, a proto je náplň pestrá a rozhodně ne stereotypní.
Co budete dělat (dle situace)
Zákaznická a technická podpora
- Přijímat hovory a e-maily, rychle diagnostikovat problémy se systémem GPS/knihou jízd a v případě nutnosti je předat vývojářům.
- Zapisovat požadavky do helpdesku a sledovat jejich vyřízení.
- Pomáhat s kontrolou, nastavováním a testováním GPS jednotek.
- Spolupracovat na testování vyvíjených systémů a dokumentovat chyby.
Všeobecná administrativa a chod kanceláře
- Vyřizovat e-maily, evidovat doklady, připravovat jednoduché kalkulace, doplňovat data do interních systémů a na web, psát krátké novinky.
- Zajišťovat drobné nákupy, úklid a objednávky.
- Vyhledávat, zadávat úkoly a kontrolovat brigádníky.
- V případě potřeby výpomoc s odesláním zásilek a pošty.
Podpora vývoje a obchodu
- Připravovat podklady k nabídkám, základně pracovat v CRM.
- Příležitostně pomáhat s potenciálními zákazníky a předávat leady obchodníkům.
- Komunikovat a vyjednávat s externími dodavateli.
- Pomáhat s přípravou grafiky pro služby či reklamu (spolupráce s dodavateli nebo využití AI).
Asistence vedení
- Plnit osobní i organizační úkoly managementu – od firemních záležitostí až po soukromé potřeby, například vyhledání řemeslníka na domácí opravy, zajištění nákupů či výběr dodavatelů služeb – aby měli vedoucí více času na klíčové aktivity společnosti.
Co od vás potřebujeme
- Samostatnost, odolnost a chuť se zlepšovat jsou proto zásadní.
- Výbornou práci s PC (Office, e-mail, webové aplikace; výhodou zkušenost s AI nástroji).
- Logické uvažování a schopnost rychle odhalit příčinu problému.
- Skvělé komunikační dovednosti a výbornou češtinu slovem i písmem.
- Angličtinu na úrovni čtení technické dokumentace.
- Příjemné, asertivní vystupování, schopnost řešit zadáné úkoly a problémy zákazníků.
Výhodou
- Rychlé osvojování si nových aplikací a postupů.
- Řidičský průkaz B.
- Zkušenosti z oblasti autoelektrikářiny, automechaniky.
Co nabízíme
- Přátelský, stabilní kolektiv a podporu při zaučení.
- Firemní telefon s 30 GB dat měsíčně.
- Práci z kanceláře blízko centru Brna.
- Zázemí stabilní firmy a prostor pro profesní růst.
Zaujala vás pestrá role, která kombinuje technickou podporu, administrativu a asistenci vedení? Pošlete nám životopis a pár vět o sobě — těšíme se na spolupráci!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.