PRAHA 1 - BACKOFFICE MANAGER s ekonomickým přesahem
Dnešní
Rail clinic s.r.o.
Kosárkovo nábřeží 127/1, Praha-Malá Strana
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
37 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá), Slovenština (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Ekonom
O pozici
Společnost Rail clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá do svého týmu posilu – backoffice managera/ku.
Tato pozice je ideální příležitostí pro ty, kteří chtějí získat zkušenosti v oblasti administrativy/personalistiky nebo mají pozadí v administrativních/personálních pozicích s ekonomickým (účetním) přesahem a hledají nové zaměření. Jedná se o pozici, která nabízí kariérní růst do různých odvětví.
Náplň práce:
● kontrola/příprava dokumentů (zejména v Excelu)
● administrativa, evidence a organizace firemních dokumentů
● správa e-mailu
● zařizování firemních schůzek a plánování cest (objednávka hotelů, rezervace restaurací, letenky…)
● úkony spojené s náborem nových zaměstnanců, tvorba podkladů pro účetní při měsíčním odměňování
● průzkum trhu a komunikace s poskytovateli podle aktuálních potřeb firmy
● účast na veletrzích
● uvádění návštěv, příprava drobného občerstvení
● podpůrné činnosti pro účetní agendy
Po zaškolení možnost získání zkušeností v oblasti, která Vás bude bavit, např.:
● psaní a revize smluv (CZ/AJ)
● účetní program (Pohoda)
● základy plánování střediskových rozpočtů
Co od Vás očekáváme:
● znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
● znalost Excelu na dobré úrovni
● organizační schopnosti
● samostatnost, svědomitost, pečlivost a ochota spolupracovat
● komunikační dovednosti a vlídné vystupování
Výhodou:
● řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
● základní znalost účetnictví
● znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
Co Vám můžeme nabídnout:
● možnost kariérního růstu
● práce vhodná pro absolventy
● možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
● platové ohodnocení dle zkušeností
● 5 týdnů dovolené
● teplé obědy v kanceláři
Nástup možný ihned nebo dohodou.
NEZAPOMEŇTE NÁM POSLAT SVŮJ ŽIVOTOPIS, RÁDI SE S VÁMI POTKÁME!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.