banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

PRAHA 1 - BACKOFFICE MANAGER s ekonomickým přesahem

Dnešní

Rail clinic s.r.o.

Kosárkovo nábřeží 127/1, Praha-Malá Strana

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

37 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Zahraniční pracovní cesty, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá), Slovenština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Ekonom


O pozici

Společnost Rail clinic, jeden z největších mobilních servisů nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá do svého týmu posilu – backoffice managera/ku.

Tato pozice je ideální příležitostí pro ty, kteří chtějí získat zkušenosti v oblasti administrativy/personalistiky nebo mají pozadí v administrativních/personálních pozicích s ekonomickým (účetním) přesahem a hledají nové zaměření. Jedná se o pozici, která nabízí kariérní růst do různých odvětví.

Náplň práce:

● kontrola/příprava dokumentů (zejména v Excelu)

● administrativa, evidence a organizace firemních dokumentů

● správa e-mailu

● zařizování firemních schůzek a plánování cest (objednávka hotelů, rezervace restaurací, letenky…)

● úkony spojené s náborem nových zaměstnanců, tvorba podkladů pro účetní při měsíčním odměňování

● průzkum trhu a komunikace s poskytovateli podle aktuálních potřeb firmy

● účast na veletrzích

● uvádění návštěv, příprava drobného občerstvení

● podpůrné činnosti pro účetní agendy

Po zaškolení možnost získání zkušeností v oblasti, která Vás bude bavit, např.:

● psaní a revize smluv (CZ/AJ)

● účetní program (Pohoda)

● základy plánování střediskových rozpočtů

Co od Vás očekáváme:

● znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni rodilého mluvčího

● znalost Excelu na dobré úrovni

● organizační schopnosti

● samostatnost, svědomitost, pečlivost a ochota spolupracovat

● komunikační dovednosti a vlídné vystupování

Výhodou:

● řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

● základní znalost účetnictví

● znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni

Co Vám můžeme nabídnout:

● možnost kariérního růstu

● práce vhodná pro absolventy

● možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO

● platové ohodnocení dle zkušeností

● 5 týdnů dovolené

● teplé obědy v kanceláři

Nástup možný ihned nebo dohodou.

NEZAPOMEŇTE NÁM POSLAT SVŮJ ŽIVOTOPIS, RÁDI SE S VÁMI POTKÁME!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.