banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník/pracovnice v DOZP pro klienty s PAS

2 dny

Klíč - centrum sociálních služeb, příspěvková organizace

U dětského domova 820/10, Olomouc-Nové Sady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Státní a veřejná správa, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník


O pozici

Hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu či kolegyni, který/á zvládne rozmanitou agendu a má chuť být součástí smysluplného prostředí sociálních služeb.

Co u nás budete dělat:

Jako administrativní pracovník/pracovnice budete klíčovou oporou týmu v oblasti administrativy, personální agendy i provozního zajištění chodu pracoviště. Vaší náplní práce bude zejména:

Administrativa a dokumentace

  • Zpracování zápisů z porad, jejich distribuce a archivace v interním systému,
  • příprava a evidence dokumentů – směrnice, pokyny, formuláře, podpisové archy,
  • vedení evidence mimořádných událostí, školení, pošty a materiálových požadavků,
  • archivace dokumentace týkající se klientů,
  • příprava podkladů pro výroční zprávu, plán aktivit a další výstupy organizace,
  • spolupráce na přípravě propagačních materiálů (Den otevřených dveří, web, sociální sítě)
  • a další běžné administrativní úkoly

Personální agenda

  • Sběr výkazů mzdového nároku zaměstnanců, evidence žádostí o dovolenou, propustky apod.,
  • podpora při zaškolování zaměstnanců (interaktivní formuláře, evidence),

Provozní činnosti

  • Zajištění nákupů materiálu dle plánu a vedení skladové evidence (drogerie, kancelářské potřeby),
  • výdej materiálu jednotlivým domácnostem,
  • převoz klientů (např. do školy, k lékaři),
  • péče o služební vozidlo – základní kontrola a zajištění čistoty,
  • pořizování a evidence fotografií nově pořízeného majetku.

Co od Vás požadujeme:

  • Střední odborné vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomické zaměření výhodou),
  • znalost zákoníku práce a vedení dokumentace,
  • výbornou znalost práce na PC,
  • jazykovou způsobilost v češtině,
  • schopnost týmové práce,
  • partnerský přístup k lidem se zdravotním postižením,
  • flexibilitu, odpovědnost, loajalitu, komunikační schopnosti, kreativitu, efektivitu, iniciativu,
  • připravenost dále se rozvíjet a vzdělávat,
  • bezúhonnost,
  • řidičský průkaz B.

Výhodou jsou:

  • Praxe v oboru a organizační schopnosti.

Co Vám nabízíme:

  • Zázemí v oboru dobře profilované organizace,
  • pestrou práci v novém moderním prostředí,
  • stabilní zaměstnání s adekvátním platovým ohodnocením (dle platné legislativy – nařízení vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, zařazení do 7. platové třídy tabulky č. 1, stupeň dle délky doložené praxe, zaručený plat ve 3. skupině prací - 29 120 Kč,
  • po zapracování možnost osobního příplatku (osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost),
  • možnost seberealizace a profesního růstu,
  • pracovní poměr na dobu určitou - zástup po dobu dlouhodobé nemoci, možnost následného prodloužení nebo změny na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené,
  • cenově zvýhodněné stravování,
  • příspěvek na produkty spoření na stáří.

V případě zájmu zasílejte e-mailem nebo poštou či osobně na adresu: Klíč – centrum sociálních služeb, p. o., Dolní Hejčínská 50/28, 779 00 Olomouc:

  • Strukturovaný životopis (včetně kontaktních údajů a pracovní historie)
  • doklady o dosaženém vzdělání,
  • přihlášku do výběrového řízení,
  • souhlas se zpracováním osobních údajů.

Místo výkonu práce: pracoviště U Dětského domova 820/10, 779 00 Olomouc, Nové Sady.

Výkon práce: jednosměnný provoz, pracovní doba: pondělí - pátek 7:00 - 15:30

Nástup: ihned nebo dle dohody

Kontakt: Mgr. Jana Hlaváčová, tel.: 778 799 573

www.klic-css.cz

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.