banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Operátor (disponent) s nadstandardním zákaznickým servisem pro kurýrní a spediční zásilky

Pořád hledají

ByTorp s.r.o.

U Trezorky 921/2, Praha-Jinonice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Children-friendly office, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Disponent, Logistik, Specialista logistiky, Speditér, Pracovník help desku


O pozici

Jsme logistická a přepravní firma, zajišťujeme přepravu velkých spedičních zásilek a hodně se specializujeme i na kurýrní přepravy do zahraničí. Vše se snažíme dělat s velkou přidanou hodnotou, odborným know-how a perfektním zákaznickým servisem.

Máme jasnou vizi, rozvíjíme se a tvoříme unikátní komplexní přepravní službu, která bude jednou z nejzásadnějších v ČR a bude současně působit v několika dalších evropských státech.

Hledáme nové kolegy nebo kolegyně na naši veledůležitou pozici – na řešení a zpracování jednotlivých přeprav, aktuálně zejména kurýrních. Je to pestrá práce, která určuje kvalitu celé naší služby.

Jaké jsou vlastnosti a schopnosti, které pro tuto práci potřebujete?

  • Odpovědnost, důslednost.
  • Výkonnost.
  • Snaha odvést co nejlepší práci a poskytnout tak zákazníkům dobrou službu.
  • Přirozená komunikativnost – alespoň základně.
  • Vlastní hlava, selský rozum, logické myšlení.
  • Umět se rozhodnout, mít vlastní úsudek.
  • Schopnost řešit víc věcí na jednou, „přepínat“ se mezi činnostmi apod. se zachováním standardní kvality práce.
  • Umět mluvit se zákazníky, diskutovat s nimi vysvětlovat a odůvodňovat jim situace (emailem i telefonicky), umět argumentovat ve sporných situacích.
  • Dobrý psaný emailový projev a znalost českého pravopisu.
  • Anglický jazyk – lepší základ minimálně.
  • Férová povaha a jednání.
  • Loajálnost.

Jaký může být typický profil našeho uchazeče?

  • Člověk, který má praxi na obdobné pozici v logistické nebo přepravní firmě a není navždy ovlivněn zkostnatělými a korporátními logistickými dogmaty, ale chce dělat věci pružně, aby mu dávaly smysl.
  • Člověk, který pracoval v jakékoliv firmě a měl na starosti objednávání přeprav, řešení s přepravci apod. a chce se posunout dále.
  • Člověk, který pracoval na pozici account managera v jakémkoliv oboru.
  • Člověk, který pracoval na zákaznické podpoře v jakémkoliv oboru, ale musel řešit i komplexní věci, rozhodovat se, nedělat jen vše slepě bez přemýšlení podle pevného manuálu.
  • Člověk, který pracoval v „pokročilé administrativě“, komunikoval při tom s partnery a zákazníky a řešil pokročilejší věci.
  • Člověk, který dělal cokoliv jiného, pochopil podstatu a smysl naší práce a této pozice a cítí, že je to pro něj to pravé.

Co budete na této pozici zhruba dělat?

  • Pracovat v našem vlastním systému.
  • Komplexně vyhodnocovat objednávky a poptávky.
  • Odhalovat potenciálních rizikové nebo závadné věci z pohledu přepravy.
  • Komunikovat se zákazníkem, zjišťovat informace a ověřovat věci.
  • Kompletovat přepravní dokumentaci a pomáhat zákazníkovi s její přípravou.
  • Objednávat přepravy a řešit je s přepravci.
  • Sledovat a hlídat zásilky.
  • Informovat zákazníky o průběhu přepravy.
  • Řešit vzniklé problémy v přepravě – zpoždění, poškození zásilky, ztráty.
  • Komunikovat se zákazníky emailem a telefonicky a zodpovídat jejich dotazy.
  • Rozhodovat se ve specifických situacích a řešit je dle svého úsudku a získaného know-how.
  • Přemýšlet a zpětně vyhodnocovat způsob řešení svých konkrétních situací.
  • Vnímat nové situace, změny pravidel a zapracovávat je do své práce.
  • Aktivně přispívat s novými poznatky a zhodnocením svých situací na pravidelná sezení týmu.
  • Učit se z vlastních chyb, které budete dělat a které jsou přirozené a normální, ale získáte díky nim zásadní zkušenosti a know-how.
  • Učit se, učit se, učit se. Nové faktické věci, nové postupy řešení a mnoho dalšího. To je pro nás denní chlebíček.

Jaké můžete mít možnosti rozvoje, když budete chtít?

  • Posouvat se v odbornosti, řešit specifické přepravy, např. s bateriemi, nebezpečným zbožím, léky, uměleckými předměty a mnoho dalšího.
  • Řešit velké spediční přepravy – námořní kontejnerové, velké letecké cargo apod.
  • Tvořit manuály a procesní postupy pro nové situace a zjištěné faktické věci.
  • Vést a odpovídat za svůj vlastní tým přepravních operátorů.
  • Podílet se na vývoji našeho unikátního IT systému pro zpracování zásilek.
  • Angažovat se v dalších oblastech naší přepravní sekce – komunikace a marketing, obchod, strategie rozvoje.
  • Posunout se do vedoucích rolí a být zodpovědný za svěřenou oblast.
  • Uplatnit zkušenosti a přesunout se do klíčových pozic v našich dalších projektech – vývoz dřeva, obchodsauty.cz, případně další nové.

Co Vám dáme my?

  • Práci, která má smysl, vytváří přidanou hodnotu a je pro zákazníky užitečná a přínosná.
  • Práci s fajn lidmi, v dobré partě a s poctivým lidským přístupem.
  • Náročného, ale absolutně férového a správného šéfa s jasnou vizí.
  • Možnost být u něčeho velkého. Tedy práci ve firmě, která se vyvíjí, buduje speciální značku a službu a je teď pořád relativně na začátku své cesty.
  • Super hezké moderní kanceláře na pražské Waltrovce s vlastním fitkem, dětskou hernou a společným prostorem na posezení.
  • Občerstvení v kancelářích.
  • 5 týdnů dovolené, sick days.
  • Multisport karta.
  • Odměny a prémie nad rámec toho, co je uvedeno ve smlouvě. Moc rádi oceníme snahu a dobrou práci.
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Pojištění na případné způsobené škody.
  • Odměna za přivedení nového kolegy/kolegyně – až 100.000,- Kč
  • Unikátní mimopracovní společenský život: Legendární party (měli jsme na nich už např. Mirai, PSH, Dalibora Jandu, Lunetic…); Pravidelné sportovní nebo společenské akce; Tematické večery v kancelářích – deskové hry, cvičení apod.; Vlastní VIP místa v O2 areně.

Není toho málo, ale věříme, že lidé pořád chtějí dělat smysluplnou práci a potřebují, aby je naplňovala a viděli v ní smysl. Šlapeme do věcí naplno, máme tah na branku, jsme dobří a úspěšní. Pojďte do toho s námi.

Těšíme se na Vaše reakce, neposílejte nám prosím pouze samotný životopis, napište k němu i něco víc o Vás, proč k nám chcete jít, čím jsme Vás zaujali. Takový pěkný text nám často řekne mnohem více než samotný životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.