banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Referent majetkové správy

Méně než týden

Národní památkový ústav

Sabinova 373/5, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Nákup


O pozici

NPÚ, územní odborné pracoviště středních Čech v Praze přijme referenta majetkové správy


Náplň práce:

  • Komplexní správa a evidence veškerého majetku územního odborného pracoviště středních Čech v Praze.
  • Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu.
  • Evidence a tvorba objednávek.
  • Příprava, evidence, sledování a vyhodnocování smluv souvisejících s agendou majetku a správy budov.
  • Sjednávání oprav a údržby spravovaného majetku.
  • Zajišťování dodávek služeb (např. elektřiny, vody, plynu, úklidu…) včetně reklamačních řízení.
  • Zajišťuje uplatňování náhrady škod za pojistné události.
  • Zabezpečování a evidence revizí a revizních zpráv (rozvodů elektřiny, plynu, hasicích přístrojů, elektrických spotřebičů apod.).
  • Zabezpečování nákupu drobných věcí jednorázové spotřeby, vedení skladu zásob materiálu (např. kancelářské potřeby).
  • Zajišťování provozu budov včetně potřebných služeb ve spolupráci s dopravním referentem, provozářem a koordinátorem.
  • Organizace a provádění inventarizací majetku, jeho vyřazování a likvidace při opotřebení, evidence majetku v účetním systému.
  • Kontrola správnosti faktur souvisejících s agendou evidence majetku a správy budov.
  • Případné další pracovní úkony dle pokynů nadřízeného.

Požadujeme:

  • VŠ, VOŠ nebo úplné středoškolské odborné vzdělání ekonomického nebo technického zaměření.
  • Minimální praxe 4 roky, při SŠ 10 let v oboru.
  • Znalost práce s počítačem (MS Outlook, Microsoft Excel, Word).
  • Komunikační a organizační a koordinační schopnosti.
  • Samostatnost, pečlivost, důslednost.
  • Smysl pro týmovou spolupráci.
  • Logické myšlení.
  • Znalost zákona o účetnictví, zákona o DPH.
  • Znalost zákona o veřejných zakázkách, vyhlášky č. 410/2009 a ostatních daňových zákonů výhodou.
  • Zájem o další vzdělávání.
  • Trestní bezúhonnost.

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na plný pracovní úvazek.
  • Stabilitu státní příspěvkové organizace.
  • Dobrý pracovní kolektiv.
  • Dovolená 5 pracovních týdnů.
  • Příspěvek na stravování.
  • Volné vstupy na památkové objekty ve správě NPÚ v celé České republice.
  • Platové hodnocení: třída 10, stupeň dle praxe v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb. a dle Přílohy č. 1 k NV č. 564/2006 Sb. v platném znění.

Nástup: leden 2026

Zájemci zašlou do 30. 9. 2025 přihlášku do výběrového řízení formou motivačního dopisu, strukturovaný profesní životopis elektroniky na adresu kontaktní osoby Havlovic Luboš, tel: 606 666 407 nebo doručí v obálce označené slovy „Neotvírat – referent majetkové správy“ na adresu:

NPÚ, ÚOP středních Čech v Praze, Sabinova 373/5, 130 00 Praha 3 - Žižkov

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.