SPECIALISTA SPRÁVY REALITNÍCH SMLUV-Praha 1
Méně než 2 týdny
Ing. Milan Pech
Národní 1012/1, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Právní služby, Administrativní pracovník, Bankovní specialista
O pozici
Jsme dlouhodobě působící, renomovaná stabilní právní kancelář s pevným zázemím a profesionálním týmem. Specializujeme se mimo jiné na oblast realitních převodů a s nimi spojené advokátní úschovy. Do našeho přátelského kolektivu hledáme nového kolegu či kolegyni, který/á se stane klíčovou součástí našeho týmu a bude pečovat o advokátní úschovy, jejich administrativu a plynulý průběh procesů. Zastřeší i drobnou organizaci spojenou s chodem kanceláře.
Co nás budete dělat?
Z cca 80 % budete zajišťovat administrativní a kontrolní činnosti spojené s realitní agendou a advokátní úschovou:
- Finalizace realitních smluv (příprava k podpisu)
- Přidělování a identifikace úschovních účtů v bance
- Péče o advokátní úschovy a vedení jejich agendy
- Vyhotovení AML formulářů k podpisům smluvní dokumentace
- Komunikace s konkrétními klienty a zjišťování původu finančních prostředků
- Vyhodnocování rizikovosti obchodů
- Příprava závěrečných zpráv k jednotlivým případům
- Vydávání listin z advokátní úschovy
- Úřední ověřování podpisů (příprava doložek a zápisů do ověřovací knihy)
- Administrativní podpora realitního týmu právníků
Z cca 20 % se budete věnovat organizačnímu zajištění chodu kanceláře:
- Spolupráce s Office manažerkou
- Objednávky potřeb pro podporu organizace práce (kancelářské potřeby, káva, archivační materiály, …)
- Samostatná organizace a sledování této agendy
Co k této práci budete potřebovat, co vám pomůže:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo bankovního směru (AML, compliance a příbuzné obory výhodou)
- Pečlivost, důslednost a výborný smysl pro detail, to opravdu oceníme 😊
- Schopnost řídit procesy a rozumět workflow (oběhu dokladů) – vědět, co, kde, kdy a proč se zrovna dělá, má udělat a když nevím, tak se umět zeptat
- Schopnost včas zareagovat a ohlídat termíny
- Uživatelská znalost MS Excel na dobré úrovni. Když budete vědět jak na kontingenční tabulky, bude pro nás využitelnou dovedností😊, není o však nutností
- Zkušenosti z banky či z obdobné pracovní pozice s dotčením agend AML a compliance, práce s účty apod. jsou velmi vítané
- Orientace v platbách DPH, spolupráce s různými státními organizacemi jsou výhodou
- Angličtina výhodou (není podmínkou), Čj na velmi dobré, zejména psané, úrovni
- A kdo k nám lidsky zapadne? Vstřícný a empatický člověk, který umí jasně a s klidem komunikovat, naslouchat a udržet příjemnou atmosféru i v náročných situacích
Proč se vám u nás bude líbit – co vám nabídneme:
- Jsme stabilní zavedená právní kancelář
- Přátelský a podporující kolektiv
- Poskytneme odborné zaškolení a stabilní práci s jasnou agendou
- Máme moderní pracovní prostředí v centru města
- Nástup dle dohody
- Home office po zapracování
- Pracoviště – Praha 1
- Pracovní doba je od 9:00 Pracoviště – Praha jednado 17:30. Stejně jako home office se řídí aktuální pracovní situací (vytížeností), tedy termíny, kdy si zorganizujete podpisy smluv s klienty.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.