banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní zástupce/kyně

Včerejší

B.E.A.M.S. CZ, spol. s r.o.

Kolejní 2971/1, Brno-Královo Pole

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Prodej a obchod, Elektrotechnika a energetika, Technika a vývoj, Account Manager, Business Development Manager, Key Account Manager, Manažer partnerského prodeje, Obchodní zástupce, Regionalní obchodní manažer


O pozici

Rozšiřujeme náš tým! Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici – Obchodní zástupce/kyně.

Jsme ryze česká stabilní firma s dlouholetou tradicí. Zabýváme se servisem elektronických zařízení a výrobou v oblasti elektrotechniky včetně SMT osazování. 🍀 Snažíme se řídit firmu tak, aby se v ní všichni cítili dobře a chodili do práce rádi. Naším dlouhodobým cílem je nabídnout zákazníkům ty nejlepší výrobní a servisní kapacity a zároveň mít spokojené zaměstnance, kteří vidí v práci smysl a zároveň mají čas na své koníčky a zájmy.🤸

Pro více informací o BEAMS se podívej na naše stránky: https://beams.cz/

Co u nás budeš dělat? 🦾

  • aktivní vyhledávání a oslovování nových klientů v oblasti elektroniky a EMS služeb
  • budování a udržování dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky
  • identifikaci potřeb zákazníků a návrh vhodných technických řešení ve spolupráci s technickým týmem
  • přípravu obchodních nabídek, cenových kalkulací a smluv
  • vedení obchodních jednání, uzavírání kontraktů
  • pravidelnou komunikaci s výrobou, kvalitou a vývojem v rámci zákaznických projektů
  • monitoring trhu, konkurence a trendů v oblasti elektroniky a EMS
  • práci s interním systémem, pravidelný reporting výsledků
  • management aktuálních projektů
  • řízení vztahů se zákazníkem a porozumění jeho potřebám
  • cenotvorbu a vyjednávání se silnou znalostí trhu
  • sladění forecastů a plánování v souladu s požadavky zákazníka a firmy
  • podporu při řešení problémů s dodávkami a kvalitou
  • zvyšování objemu spolupráce se zákazníkem (top & bottom line growth)
  • rozvoj nových obchodních příležitostí
  • budování nových vztahů prostřednictvím sladěním klíčových interních zdrojů a pochopení potřeb zákazníků
  • identifikaci nových příležitostí shromažďováním a definováním požadavků zákazníků, vytvářením cenových nabídek a obchodních jednání
  • SWOT analýzu a hodnocení konkurence
  • koordinaci zavádění nových produktů (NPI) ve spolupráci s dodavateli
  • koordinaci technických a obchodních setkání, určování strategie setkání a úrovně zapojeného managementu
  • přípravu a prezentaci podkladů pro management k tématům jako výhled prodeje pro OEM, roční plánování a analýzu, výběr a zjednodušení produktů, měnící se obchodní prostředí, technologie a inovace u klíčových zákazníků, konkurence nebo v rámci tržního segmentu
  • zabezpečení podpory přímo u zákazníka pro produkty a systémy firmy v případě problémů či technických otázek
  • řešení potenciálních konfliktů a námitek
  • identifikaci a zmírnění krizové situace související s nedorozuměními, nesplněnými závazky nebo problémy v terénu

Co za to dostaneš? 🤝

  • motivační finanční ohodnocení (dle zkušeností a výsledků)
  • práci s flexibilní pracovní dobou
  • stravenkový paušál 🍽️
  • dovolenou v délce 5 týdnů ⛱️
  • multisport kartu 🤸
  • příspěvek na penzijní připojištění 1.000 Kč
  • kávu na pracovišti zdarma ☕
  • možnost kariérního růstu 📈
  • nadřízeného, se kterým se vždy domluvíš 👍
  • příjemné pracovní prostředí a dobrý pracovní kolektiv jsou samozřejmostí 😊
  • firemní akce a teambuildingy 🎈🍺

A co od Tebe čekáme? 👍

  • předcházející zkušenosti na obchodní nebo technicko-obchodní pozici (ideálně v segmentu EMS, elektronika, elektrotechnika) minimálně 5 let
  • technické vzdělání nebo prokazatelný technický background (elektrotechnika, mechatronika, automatizace a pod.)
  • dobrou orientaci v oblasti elektronických komponentů, montáže dosek plošných spojů (PCB), výroby elektroniky
  • silné obchodní myšlení a schopnost identifikovat a rozvíjet nové obchodní příležitosti
  • znalost řízení obchodních procesů a postupů včetně přípravy technických a obchodních nabídek
  • skvělé komunikační a vyjednávací dovednosti
  • silné písemné a verbální komunikační dovednosti se schopností uvažovat koncepčně
  • silné analytické schopnosti se schopností definovat problémy, shromažďovat data, stanovit fakta, vyvodit správné závěry a aktivně řešit problémy
  • znalost práce s MS Office, CRM systémy
  • řidičský průkaz skupiny B a ochota cestovat v rámci Evropy 50% pracovního času
  • znalost anglického jazyka (min. B2) – každodenní komunikace s partnery/zákazníky

Výhodou:
- zkušenosti s obchodem v oblasti EMS
- technické porozumění výrobním procesům a vývojovým fázím v elektronice
- znalost německého jazyka na komunikativní úrovni

Pokud tě nabídka zaujala, tak neváhejte a pošli nám svůj životopis! Budeme se těšit na osobní setkání u výběrového řízení a případnou spolupráci. 😊

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.