Sales Operations Specialist
2 dny
GREYCORTEX s.r.o.
Purkyňova 649/127, Brno-Medlánky
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Dog-friendly office
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené
Zařazené
Administrativa, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka
O pozici
Hledáte svou první pracovní příležitost po škole nebo chcete nastartovat kariéru v IT a obchodu? Do našeho týmu v GREYCORTEX hledáme nového kolegu/kolegyni, který/která se postará o administrativní a organizační podporu obchodního týmu a pomůže nám mít vše pod kontrolou.
Co vás u nás čeká?
- správa CRM systému – doplňování a kontrola dat, práce s kontakty, příprava podkladů
- práce s novými obchodními příležitostmi – vyhledávání a ověřování informací, příprava pro obchodníky
- podpora obchodního týmu v každodenní agendě (příprava nabídek, sledování projektů, účast na eventech)
- zajištění materiálů a informací pro naše obchodní partnery
Koho hledáme?
- pečlivého a spolehlivého člověka, který rád dotahuje úkoly do konce
- někoho, koho baví práce s daty a tabulkami (Google Sheets / Excel na uživatelské úrovni)
- komunikativní osobnost – v psané i mluvené formě, v češtině i angličtině
- člověka, který má chuť učit se nové věci a profesně růst
Co se vám může hodit?
- angličtina na úrovni, kdy zvládnete e‑maily i běžnou pracovní konverzaci
- řidičský průkaz sk. B (občas využijete)
- zkušenost s CRM je výhodou, ale rádi vás vše naučíme
Co nabizíme?
- 5 týdnů dovolené + 4 sick days – odpočinek je důležitý
- flexibilní pracovní dobu – pracujte tak, jak vám to vyhovuje
- roční bonus – odměňujeme se podle výsledků firmy
- příspěvek na vzdělávání – knihy, školení, konference
- stravenkový paušál, notebook, telefon s paušálem – základní vybavení
- příspěvek na Multisport kartu – když potřebujete provětrat hlavu
- kurzy angličtiny – podle potřeby, individuálně nebo ve skupině
- firemní akce – někdy deskovky, někdy grilovačka, jindy výlet na pivo
👉 Pracujeme hlavně z kanceláře v Brně, ale home-office 1–2 dny v týdnu je u nás standard.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.