banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Sales Operations Specialist

2 dny

GREYCORTEX s.r.o.

Purkyňova 649/127, Brno-Medlánky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Children-friendly office, Dog-friendly office

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka


O pozici

Hledáte svou první pracovní příležitost po škole nebo chcete nastartovat kariéru v IT a obchodu? Do našeho týmu v GREYCORTEX hledáme nového kolegu/kolegyni, který/která se postará o administrativní a organizační podporu obchodního týmu a pomůže nám mít vše pod kontrolou.

Co vás u nás čeká?

  • správa CRM systému – doplňování a kontrola dat, práce s kontakty, příprava podkladů
  • práce s novými obchodními příležitostmi – vyhledávání a ověřování informací, příprava pro obchodníky
  • podpora obchodního týmu v každodenní agendě (příprava nabídek, sledování projektů, účast na eventech)
  • zajištění materiálů a informací pro naše obchodní partnery

Koho hledáme?

  • pečlivého a spolehlivého člověka, který rád dotahuje úkoly do konce
  • někoho, koho baví práce s daty a tabulkami (Google Sheets / Excel na uživatelské úrovni)
  • komunikativní osobnost – v psané i mluvené formě, v češtině i angličtině
  • člověka, který má chuť učit se nové věci a profesně růst

Co se vám může hodit?

  • angličtina na úrovni, kdy zvládnete e‑maily i běžnou pracovní konverzaci
  • řidičský průkaz sk. B (občas využijete)
  • zkušenost s CRM je výhodou, ale rádi vás vše naučíme

Co nabizíme?

  • 5 týdnů dovolené + 4 sick days – odpočinek je důležitý
  • flexibilní pracovní dobu – pracujte tak, jak vám to vyhovuje
  • roční bonus – odměňujeme se podle výsledků firmy
  • příspěvek na vzdělávání – knihy, školení, konference
  • stravenkový paušál, notebook, telefon s paušálem – základní vybavení
  • příspěvek na Multisport kartu – když potřebujete provětrat hlavu
  • kurzy angličtiny – podle potřeby, individuálně nebo ve skupině
  • firemní akce – někdy deskovky, někdy grilovačka, jindy výlet na pivo

👉 Pracujeme hlavně z kanceláře v Brně, ale home-office 1–2 dny v týdnu je u nás standard.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.