banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

KOORDINÁTOR/KA OBCHODNÍCH AKTIVIT

2 dny

RSBP spol. s r.o.

Pikartská 1337/7, Ostrava-Radvanice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Account Manager, Obchodní asistent, Obchodní referent, Obchodní zástupce


O pozici

Koho hledáme?

Náš obchodní tým je silný a stabilní. Teď ale hledáme někoho, kdo bude jeho spolehlivou oporou – a zároveň osobností, která do firmy vnese svěží energii. Jsme trochu zaběhlí v rutinách, a právě teď potřebujeme někoho, kdo nám pomůže rozproudit komunikaci, procesy a občas i náladu.

Co Vás u nás čeká?

  • Stanete se důležitou součástí obchodního týmu – budete mít na starosti zadávání dat do systému, hlídání termínů a dohled nad tím, aby vše běželo, jak má.
  • Budete komunikovat napříč firmou – s kolegy z výroby, projekcí, techniky, marketingem i s našimi zákazníky a partnery.
  • Každodenně podpoříte obchodní tým – budete jeho oporou v administrativě i organizaci.
  • Zapojíte se do přípravy schůzek, prezentací a marketingových akcí – a dostanete prostor ukázat svou kreativitu.
  • Vaše nápady a energie budou vítány – hledáme někoho, kdo se nebojí ozvat a přinést nový pohled.
  • Po zaškolení převezmete zodpovědnost za zpracování nabídek pro zákazníky.

Co byste měl/a mít?

  • Vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie nebo jiném příbuzném oboru – důležitá je chuť rozumět firemním procesům a obchodní logice.
  • Zkušenosti z administrativy nebo obchodního prostředí – víte, jak to chodí, a nebojíte se vzít věci do vlastních rukou.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B2) – další světový jazyk je rozhodně výhodou, protože působíme globálně.
  • Skvělé komunikační a organizační schopnosti – budete v kontaktu s kolegy napříč firmou i se zákazníky, takže je důležité umět věci sladit, vysvětlit a dotáhnout.

Co vám nabídneme?

  • Zázemí stabilní české firmy s více než 30letou tradicí, která má ambice růst a rozvíjet se nejen doma, ale i ve světě.
  • Různorodou práci, která Vás vtáhne do dění – od komunikace se zákazníky přes přípravu nabídek až po spolupráci s technickým, výrobním i marketingovým týmem.
  • Možnost poznat fungování firmy napříč odděleními – získáte přehled o procesech od A do Z.
  • Příležitost učit se od zkušených kolegů, kteří Vám rádi předají své know-how.
  • Prostor pro vlastní nápady a iniciativu – oceníme svěží pohled a chuť věci posouvat dál.

Proč k nám?

Protože víme, co děláme, ale zároveň víme, že se potřebujeme posouvat. Hledáme někoho, kdo nám pomůže nejen s nabídkami, ale i s tím, aby to u nás fungovalo efektivně.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.